کد خبر : 103239
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 10:29
-

بلو:این فصل خیلی از تیم‌ها مدعی هستند/ تبریز را دوست دارم و به مس برگشتم

بلو:این فصل خیلی از تیم‌ها مدعی هستند/ تبریز را دوست دارم و به مس برگشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بلو در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی تماشاگرپسندی مقابل تیم حریف انجام دادیم اما متاسفانه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. وی ادامه داد: کار ما برای قهرمانی سخت است چون امسال خیلی از تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بلو در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی تماشاگرپسندی مقابل تیم حریف انجام دادیم اما متاسفانه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد.
وی ادامه داد: کار ما برای قهرمانی سخت است چون امسال خیلی از تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند و با این حساب باید به بهترین نحو ممکن بتوانیم از تمامی مسابقات خود امتیازات لازم را کسب کنیم.
بازیکن برزیلی تیم مس سونگون ورزقان درباره خداحافظی‌اش از فوتسال و بازگشت مجدد به مس سونگون گفت: قصدم خداحافظی‌ بود اما مسئولان باشگاه مس تماس‌های متعددی با من داشتند که بالاخره تصمیم گرفتم بار دیگر به فوتسال بازگردم.
بلو در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شهر تبریز را دوست دارم و به همین علت بار دیگر به مس سونگون بازگشتم، ان‌شاءالله این فصل هم با قهرمانی برای ما به اتمام برسد.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.