کد خبر : 103244
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 10:34
-

تورنمنت چهارجانبه برنامه لیگ برتر فوتسال را تغییر می‌دهد؟ / سلیمانی:فکر نمی کنم این تورنمنت برگزار شود

تورنمنت چهارجانبه برنامه لیگ برتر فوتسال را تغییر می‌دهد؟ / سلیمانی:فکر نمی کنم این تورنمنت برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فنی و توسعه فوتسال مدتهاست که برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور ۴ تیم برتر جام جهانی کلمبیا یعنی آرژانتین، روسیه، پرتغال و تیم ملی ایران را پیگیری می کند. طبق آخرین اظهارنظر عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه، به خاطر پاسخ منفی پرتغال، تیم ملی قزاقستان جایگزین شده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فنی و توسعه فوتسال مدتهاست که برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور ۴ تیم برتر جام جهانی کلمبیا یعنی آرژانتین، روسیه، پرتغال و تیم ملی ایران را پیگیری می کند.

طبق آخرین اظهارنظر عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه، به خاطر پاسخ منفی پرتغال، تیم ملی قزاقستان جایگزین شده و قرار است این مسابقات در آذرماه برگزار شود.

این در حالی است که هنوز مشخص نیست در صورت برگزاری این تورنمنت، سرنوشت لیگ برتر فوتسال چه می شود. طبق برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال قرار است ۴ آبان آغاز شود و ۲۲ دی این مسابقات به اتمام برسد.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال درباره اینکه باتوجه به فشردگی مسابقات لیگ، با برگزاری تورنمنت چهارجانبه چه تغییری در برنامه لیگ حاصل می شود؟ گفت: من از برگزاری این تورنمنت اطلاعی ندارم. این موضوع را آقای ترابیان پیگیری می کند. فکر نمی کنم تورنمنت برگزار شود و فعلا که تغییراتی نداریم!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.