کد خبر : 103230
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 10:02
-

شمسایی:زمان بازی با گیتی پسند تغییر کند/دیگر نباید اشتباه کنیم/مسئله پاداش در فوتسال دارد بی مزه می شود/ برای فالکائو ارزش قائل هستند که دعوتش می کنند

شمسایی:زمان بازی با گیتی پسند تغییر کند/دیگر نباید اشتباه کنیم/مسئله پاداش در فوتسال دارد بی مزه می شود/ برای فالکائو ارزش قائل هستند که دعوتش می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره پیروزی تیم تأسیسات دریایی مقابل پارسیان شهر قدس در لیگ برتر فوتسال، پاداش ۳۰۰ دلاری به ملی پوشان بعد از قهرمانی در بازی های داخل سالن آسیا و همچنین بازگشت فالکائو به تیم ملی فوتسال برزیل پرداخت و از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرد در صورت امکان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره پیروزی تیم تأسیسات دریایی مقابل پارسیان شهر قدس در لیگ برتر فوتسال، پاداش ۳۰۰ دلاری به ملی پوشان بعد از قهرمانی در بازی های داخل سالن آسیا و همچنین بازگشت فالکائو به تیم ملی فوتسال برزیل پرداخت و از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرد در صورت امکان تاریخ دیدار تیمش با تیم گیتی پسند را تغییر بدهند. مشروح گفتگوی شمسایی در ذیل می آید:

فقط یک بازیکن پارسیان را می شناختم
برد ما مقابل پارسیان از نظر کسب سه امتیاز خوب بود اما از این نظر که فرصت های زیادی را از دست دادیم و سه گل دریافت کردیم خوب نبود. ما می توانستیم بهتر باشیم البته باید از بازیکنان جوان و گمنام پارسیان هم تقدیر کرد. به جز دروازه بان پارسیان، هیچ کدام از بازیکنان این تیم را تا به حال ندیده بودم و نمی شناختم. این نشان می دهد پتانسیل فوتسال ما بسیار بالا است.

گل خوردن ما دلایل مختلفی داشت
دریافت سه گل از تیم پارسیان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که عدم تمرکز شاید یکی از این دلایل باشد. ضمن اینکه ما سه بازیکن ملی پوش و یک بازیکن در تیم دانشجویان ایران داشتیم و سه بازیکنمان هم به خاطر مصدومیت تمرین نکرده بودند. این هم می تواند یک دلیل دیگر باشد. ضمن اینکه بازیکنان ما نگران بودند با دریافت اخطار بازی بعدی را از دست بدهند.

کم و کسری نداریم
شرایط تیم تأسیسات امسال به خاطر مسائل اقتصادی متفاوت شد. یک سری از بازیکنان از تیم ما جدا شدند و یک سری ها هم رفاقتی آمدند. ما کمتر هزینه کردیم اما انتظار داشتیم که در بالای جدول قرار بگیریم. بودجه باشگاه تا به الان به خوبی تزریق شده و هیچ کم و کسری نداریم.

دیگر نباید اشتباه کنیم
مس سونگون و گیتی پسند بهترین نفرات را در اختیار گرفته اند، مس در چند سال گذشته یکی از مدعیان قهرمانی بوده و امسال هم با گرفتن نفرات ملی پوش و همچنین یک برزیلی نشان داده است که به دنبال قهرمانی است. ما دنبال فرصت هستیم ولی می دانیم علاوه بر سه تیم بالای جدول، فرش آرا، حفاری، مقاومت و حتی آتلیه می توانند برای هر تیمی خطرناک باشند. به همین خاطر دیگر نباید اشتباه کنیم.

زمان بازی با گیتی پسند تغییر کند
خودمان را از لحاظ ذهنی آماده مسابقات سخت کرده ایم ولی یک گلایه و پیشنهاد دارم که اگر به آن رسیدگی شود، خدا را شکر می کنم و اگر نشود هم مشکلی نداریم. پیشنهاد من این است که بازی معوقه ما با گیتی پسند در یک زمان دیگری برگزار شود چرا که برنامه ما بسیار فشرده است. ما چند روز بعد از پایان بازی های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام ملت ها باید به اصفهان برویم و با گیتی پسند بازی کنیم. سپس چهار روز بعد باید با مس سونگون دیدار داشته باشیم. این در حالی است که استراحت مس سونگون از ما بیشتر است و گیتی پسند هم به خاطر سه میزبانی در اصفهان، خستگی سفرهای ما را ندارد. همانطور که گفتم برنامه سازمان لیگ را روی چشم می گذاریم ولی اگر بتوانند این برنامه را تغییر بدهند بهتر است.

شرایط مس و گیتی پسند به مراتب از ما بهتر است
مهدی جاوید که یکی از بهترین بازیکنان فوتسال دنیا است، با معرفت و با کمردرد بازی می کند. همچنین محمد شجری بعد از رفع آسیب دیدگی فقط یک بازی برای ما انجام داده است. مصطفی نظری هم آسیب دیده است. تعداد مصدومان تیم ما زیاد است. همانطور که گفتم این برنامه لیگ از پیش ابلاغ شده بود ولی شرایط تیم های گیتی پسند و مس سونگون به مراتب از ما بهتر است.

سال ۲۰۰۵ هم ما ۳۰۰ دلار پاداش گرفتیم!
اولین دوره بازی های داخل سالن آسیا که ما هم در تیم ملی حضور داشتیم قهرمان شدیم و همان موقع هم از کمیته المپیک به ما نفری ۳۰۰ دلار پرداخت شد. البته مسئولان فدراسیون فوتبال هم یک پاداش جداگانه ای به ما دادند. در مصاحبه ها خواندم که امسال هم به اعضای تیم ملی نفری ۳۰۰ دلار پاداش داده اند که باعث ناراحتی آنها شده است. معتقدم مسئله پاداش در فوتسال دارد بی مزه می شود و حتی مخاطبان هم دیگر از این بحث خوششان نمی آید چرا که بعد از جام جهانی هم تا یک سال اعلام می شد که پاداش بازیکنان پرداخت نشده است. کار ملی پوشان در جام جهانی بزرگ و عجیب و غریب بود و با رقم های بزرگتر از پاداش های ذکر شده هم نمی شد ارزش آن را جبران کرد.

ناظم الشریعه و صانعی تکلیف پاداش‌ها را یکبار برای همیشه مشخص کنند
معتقدم سید محمد ناظم الشریعه و علی صانعی به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم ملی باید با رئیس فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال جلسه ای برگزار و تکلیف مسئله پاداش ها را یک بار برای همیشه مشخص کنند. این برای جامعه فوتسال خوب نیست که شأن آن را پائین می آورند. یک روز تکلیف را مشخص کنند تا دیگر هر جا می رویم بحث تعویق پرداخت پاداش ها و یا کم بودن آن را نشنویم.

برای فالکائو ارزش قائل هستند که دعوتش می کنند
درباره بازگشت فالکائو به تیم ملی برزیل باید بگویم زمانی که در لبنان بودم و با فالکائو روبرو شدم او خودش به من گفت که دو بازی دیگر برای برزیل انجام می دهد. او خودش از تیم ملی خداحافظی کرد ولی اخیراً فدراسیون فوتبال برزیل دوباره فالکائو را دعوت کرده است چون برای او ارزش قائل هستند. آنها آدم هایشان را بزرگ نگه می دارند، هرچند من هم به لطف خدا و با محبت مردم به این جا رسیده ام ولی باید بگویم برزیلی ها در صدد بالا نگه داشتن اسطوره خود هستند هرچند فالکائو در دو بازی گذشته موفق به گل زنی نشد و حتی شنیدم آسیب دیده است. دیگر برای من مهم نیست که چه اتفاقی می افتد و اصلاً به بحث حضور فالکائو در تیم ملی برزیل فکر نمی کنم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پرشین گلف شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

افسوس و هزاران افسوس ……
چرا ما شمسایی را دعوت نمی کنیم….
خواهش می کنیم نگذاید رکورد ایران شکسته شود….
ما دلمان به رکوردهای علی دایی و شمسایی خوشه