کد خبر : 103202
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 10:41
-

گفت‌و‌گو با بازیکنی که سرباز-اسپانسر نشد/ می‌خواهند از بازیکن، دلال بسازند!

گفت‌و‌گو با بازیکنی که سرباز-اسپانسر نشد/ می‌خواهند از بازیکن، دلال بسازند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، انتشار خبر سرباز- اسپانسر و مصاحبه با بازیکنانی که با این پدیده مواجه شده‌اند واکنش های مختلفی را در پی داشته است. در ادامه مصاحبه یکی دیگر از بازیکنانی که اخیرا گرفتار این اتفاق شده است را می توانید بخوانید: -در مورد سابقه فوتسالی خودتان بگویید. من دو سال سابقه بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، انتشار خبر سرباز- اسپانسر و مصاحبه با بازیکنانی که با این پدیده مواجه شده‌اند واکنش های مختلفی را در پی داشته است. در ادامه مصاحبه یکی دیگر از بازیکنانی که اخیرا گرفتار این اتفاق شده است را می توانید بخوانید:

-در مورد سابقه فوتسالی خودتان بگویید.

من دو سال سابقه بازی در لیگ برتر امیدهای کشور و دو سال نیز سابقه بازی در لیگ دسته یک را دارم.

-در مورد پیشنهاد سرباز-اسپانسری که به شما شده است، صحبت کنید.

برای گذراندن دوران خدمت سربازی قصد حضور در یک تیم نظامی را داشتم بخاطر همین سر تمرینات تیم (…) شرکت کردم و یک هفته تمرین خوب در کنار سایر بازیکنان داشتم ولی بعد از آن به من گفتند که ۲۵ میلیون تومان پول بده تا کارهای سربازی‌ات را ردیف کنیم.

– دقیقا چه کارهایی را در ازای این مبلغ انجام می‌دادند؟

یکی از بازیکنان تیم که رفیق من نیز هست، پیام داد که چون تیم برای خرید سهمیه نیاز به پول دارد قصد دارند ۳ نفر را با مبلغ ۲۵ میلیون به عنوان سرباز-اسپانسر جذب کنند. کارهای خدمتی بازیکن را نیز حل می کنند. گفت نیازی به حضور در پادگان نیست و اسمش را در آمار رد می کنند. این سه نفر به عنوان اسپانسر تیم حساب می شوند و باز هم بازیکنانی جذب می کنند که از آنها مبلغ ۱۵ میلیون را می خواهند که شرایط این بازیکنان متفاوت است.

-چه کسی با شما در این مورد صحبت کرد؟

سرپرست تیم با من در این مورد صحبت کرد. سالن تیم در داخل پادگان می باشد. بعد از تمرین در دفتر تیم که داخل پادگان بود با من صحبت کردند و گفتند ما کار قانونی می کنیم و برای اینکار دستور از بالا دستی ها گرفته ایم وگرنه در محیط پادگان نمی توانستیم چنین کاری انجام بدهیم. زمانی که از دادن پول بخاطر سابقه بازی طفره رفتم، پیشنهاد آوردن ۲ بازیکن با مبلغ ۲۵ میلیون تومان را به من داد تا کار خودم را رایگان انجام دهند و اعلام کرد که نیازی به آموزشی و پادگان رفتن نیست و فقط باید در بازی و تمرینات تیم شرکت کنم. به نوعی می‌خواستند از بازیکن، یک دلال بسازند.

– این پول را قرار بود به حساب چه کسی واریز شود؟ ارگان یا شخص خاص؟

چون من قصد پول دادن نداشتم وارد این بحث نشدیم که باید پول را به حساب چه کسی و یا ارگانی واریز کنیم ولی برداشتی که از صحبت های ایشان داشتم پول را باید به حساب خودش واریز می کردیم.

-در مورد این قانون اطلاع دارید؟ آیا درخواست پول از بازیکن قانونی است؟

این کار ۱۰۰ درصد غیر قانونی است. من  در هیچ کجای قانون در مورد اینکه بازیکن برای فوتسال بازی کردن در دوران سربازی باید مبلغ ۲۵ میلیون پرداخت کند ندیده ام و مطمئنا این کار تخلف است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

چرا اسانی رو نمیگید ….هم بازیکن هم تیم رو تا همه بدونن بعضی چیکار میکنن