کد خبر : 103285
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 11:09
-

رضازاده: حضور سایپا در لیگ برتر منتفی شده است/نباید آخر فصل حسرت امتیاز های از دست رفته را بخوریم

رضازاده: حضور سایپا در لیگ برتر منتفی شده است/نباید آخر فصل حسرت امتیاز های از دست رفته را بخوریم

معصومه رضازاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد عدم تیمداری سایپا در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: مسئولین باشگاه سایپا به ما اعلام کردند که بودجه کافی برای تیم داری در رشته بانوان را ندارند بخاطر همین موضوع حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان با نام سایپا منتفی شده است. وی در

معصومه رضازاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد عدم تیمداری سایپا در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: مسئولین باشگاه سایپا به ما اعلام کردند که بودجه کافی برای تیم داری در رشته بانوان را ندارند بخاطر همین موضوع حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان با نام سایپا منتفی شده است.

وی در ادامه افزود: الحمدالله لطف خدا شامل حال ما شد و باشگاه نفت طلاییه هزینه های تیم داری در لیگ برتر را به عهده گرفتند و آقای جهانیان امکانات خوبی را در همین ابتدای کار در اختیار ما قرار داده اند.

سرمربی تیم نفت طلاییه عنوان کرد: ما از دو ماه پیش تمرینات بدن سازی خودمان را آغاز کرده بودیم ولی بخاطر این اتفاقات وقفه ای در بین تمرینات ما رخ داد که باز هم باا تمام وجود تیم ما در شرایط خوبی به سر می برد و بازیکنان جوان پرانگیزه در کنار بازیکنان با تجربه حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

رضازاده در مورد دیدار این هفته تیمش برابر سیاه جامگان گفت: راجع به این تیم شناخت کافی نداریم، تیمی است که برای اولین بار در لیگ برتر حضور یافته و از بازیکنان بومی استفاده می کند. خانم شریف که از بازیکنان خوب لیگ بودند هدایت این تیم را برعهده دارد که امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم. من به بازیکنانم گفته ام که امسال نباید حسرت امتیاز هایی را که می توانستیم بگیریم ولی نگرفته ایم را بخوریم بنابراین باید از همین ابتدا قدم محکم برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.