کد خبر : 103056
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 22:49
-

بی اطلاعی مسئولان حفاری از قانون، بازیکن خودی را محروم کرد!

بی اطلاعی مسئولان حفاری از قانون، بازیکن خودی را محروم کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که تیم حفاری اهواز می توانست پیمان حفیظی ستاره فصل گذشته خود را از هفته ششم در اختیار داشته باشد، به دلیل بی اطلاعی مسئولان تیم از قوانین جدید، ۸ هفته دیر به تیم اضافه خواهد شد. مسئولان باشگاه حفاری با این تصور که حفیظی به دلیل بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که تیم حفاری اهواز می توانست پیمان حفیظی ستاره فصل گذشته خود را از هفته ششم در اختیار داشته باشد، به دلیل بی اطلاعی مسئولان تیم از قوانین جدید، ۸ هفته دیر به تیم اضافه خواهد شد.

مسئولان باشگاه حفاری با این تصور که حفیظی به دلیل بازی در جام باشگاه های آسیا، باید ۸ هفته بازی نکند، او را کنار گذاشته اند و این بازیکن قرار است فردا در ترکیب تیمش به میدان برود. به نظر می رسد مسئولان تیم حفاری اهواز از قانون جدید که بازیکنان حاضر در جام باشگاه های آسیا، هر زمان از فصل بازیکن آزاد حساب می شوند، اطلاع نداشت.

این در حالی است که علاسوند سرمربی تیم حفاری بارها اذعان کرده که تیمش مشکل گلزنی دارد؛ بنابراین شاید اگر اشتباه سرپرست و کادر مدیریتی باشگاه نبود و حفیظی به تیم اضافه می شد، این مشکل به وجود نمی آمد و حفاری از کورس بالای جدولی ها عقب نمی افتاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

سلیمانی که هنوزم میگفت نمیشه اینجا فقط قانونهای الکی و هرروز به یک شکل فدراسیون مقصرن

نام ... سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱:۰۳

همه میدونن شما طرفدار گیتی هستید حاشیه درست نکنید