کد خبر : 103346
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 16:49
دسته‌بندی نشده
-

خبیری:بازیکنان از لحاظ فوتسالی پیشرفت قابل قبولی داشته‌اند/امیدوارم با ارائه بازی زیبا با امتیاز به مشهد بازگردیم

خبیری:بازیکنان از لحاظ فوتسالی پیشرفت قابل قبولی داشته‌اند/امیدوارم با ارائه بازی زیبا با امتیاز به مشهد بازگردیم
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: بازيكنان براي بازي با تاسيسات دريايي انگيزه بالايي دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: بازیکنان برای بازی با تاسیسات دریایی انگیزه بالایی دارند.

محسن خبیری در خصوص جدال تیمش در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل تاسیسات دریایی اظهار کرد: خوشبختانه بعد از پیروزی که مقابل شهروند ساری به دست آوردیم در طول هفته با روحیه خوبی تمرینات خود را دنبال کردیم و برای کسب امتیاز به تهران سفر خواهیم‌کرد.

وی ادامه داد: آنالیز خوبی از تیم تاسیسات دریایی داریم و می‌دانیم این تیم از لحاظ بازیکن و امکانات یکی از بهترین تیم‌های ایران است و قطعا حضور وحید شمسایی به جذابیت‌های این بازی اضافه خواهدکرد.

وی خاطر نشان کرد: با تیمی بازی داریم که در چند سال گذشته مدعی اصلی قهرمانی بوده‌، در این سو اما تیم جوانی را در اختیار داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بهترین نمایش را ارائه دهیم.

خبیری در خصوص حضور وحید شمسایی به عنوان مربی بازیکن در این گفت: وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و جهان است، حضور این بازیکنان در زمین بازی را زیبا خواهد کرد.

سرمربی تیم فرش‌آرا تصریح کرد: بازیکنان برای این بازی انگیزه بالایی دارند و تمام تلاش خود را خواهیم‌کرد که همانند بازی گیتی‌پسند فوتسال خوبی را ارائه دهیم، بازیکنان تا این هفته از لحاظ فوتسالی پیشرفت قابل قبولی داشته‌اند و امیدوارم با ارائه بازی زیبا با امتیاز به مشهد بازگردیم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش برای این بازی عنوان کرد: با توجه به اینکه مصدومیت قدرت بهادری هنوز بهبود نیافته تصمیم گرفتیم در این بازی به این بازیکن استراحت دهیم تا با شرایط بهتری برای هفته‌های آینده خود را آماده کند. سعید سروری هم دچار مصدومیت شده‌بود و در خصوص این بازیکن هم ریسک نکردیم و برای این بازی استراحت خواهدکرد.

خبیری بیان کرد: بازیکنان جوانی در ترکیب تیم داریم که می‌توانند جای خالی این دو بازیکن را به خوبی پر کنند و بهترین فرصت برای این جوانان است که قابلیت‌های خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.