کد خبر : 103362
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 17:03
دسته‌بندی نشده
-

کمالی:دیدار مقابل مقاومت آخرین حضور من و بازیکنانم در ارژن است/تعداد زیادی از بازیکنان رضایت‌‌نامه‌های خود را دریافت کرده‌اند

کمالی:دیدار مقابل مقاومت آخرین حضور من و بازیکنانم در ارژن است/تعداد زیادی از بازیکنان رضایت‌‌نامه‌های خود را دریافت کرده‌اند
سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز تأکید کرد او به همراه چند بازیکن این تیم پس از پایان دیدار هفته سیزدهم نماینده شیراز مقابل مقاومت قرچک از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز تأکید کرد او به همراه چند بازیکن این تیم پس از پایان دیدار هفته سیزدهم نماینده شیراز مقابل مقاومت قرچک از این تیم جدا خواهند شد.

حمیدرضا کمالی درباره وضعیت تیم ارژن در آستانه دیدار هفته سیزدهم این تیم مقابل مقاومت قرچک اظهار داشت: قطعاً این بازی آخرین حضور من و اکثر بازیکنان در تیم ارژن است و دیگر نمی‌دانم چه بلایی سر این تیم خواهد آمد. شما شک نکنید اگر مشکلات تا فردا حل نشود، که نخواهد شد، ما دیگر در این تیم نیستیم.

وی ادامه داد: ما مانند دیگران نیستیم که سر و صدا کنیم و بگوییم پول نداریم، اما دیگر در مسابقات شرکت نخواهیم کرد. هفته گذشته کادرفنی هزینه سفر تیم را به قم پرداخت کرد و واقعاً دیگر شرایط ادامه کار وجود ندارد. ما چهار پنج بازیکن خود را به دلیل کمبود امکانات پزشکی و مصدومیت در اختیار نداریم. تعداد زیادی از بچه‌ها هم امروز رضایت‌‌نامه‌های خود را دریافت کرده‌اند و پس از این بازی از تیم جدا خواهند شد.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز در ادامه با بیان اینکه هیچ‌کس به این تیم کمک نمی‌کند، تصریح کرد: به بعضی از مسئولان می‌گوییم به تیم کمک کنید، در جواب می‌گویند شما اگر نمی‌توانید نامه بزنید و تیم را واگذار کنید تا خودمان تیم‌داری کنیم. مدیرعامل باشگاه هم زحمت زیادی کشیده است،‌ اما دیگر کاری از دستش بر نمی‌آید. حدود ۷۰۰ نفر از کارگران کارخانه ارژن در حال بیکار شدن هستند، اما هیچ‌کس به فکر رسیدگی به آنها نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.