کد خبر : 103395
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - 9:47
-

بابایی: قرعه‌کشی دوباره برنامه ما را بهم ریخت/ اختلاف قرارداد بین زنان و مردان زیاد است/بازی با دانشگاه آزاد را پیش‌بینی نمی‌کنم

بابایی: قرعه‌کشی دوباره برنامه ما را بهم ریخت/ اختلاف قرارداد بین زنان و مردان زیاد است/بازی با دانشگاه آزاد را پیش‌بینی نمی‌کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی درباره شرایط تیمش برای حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان در هفته نخست، اظهار داشت: امسال متاسفانه به دلیل برخی مشکلات تمرینات را دیر شروع کردیم. البته مشکلات رفع شد و بازیکنان برای مسابقات لیگ آماده هستند. ملی‌پوشان هم اضافه شده‌اند و شرایط خوبی داریم. وی درباره دیدار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی درباره شرایط تیمش برای حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان در هفته نخست، اظهار داشت: امسال متاسفانه به دلیل برخی مشکلات تمرینات را دیر شروع کردیم. البته مشکلات رفع شد و بازیکنان برای مسابقات لیگ آماده هستند. ملی‌پوشان هم اضافه شده‌اند و شرایط خوبی داریم.

وی درباره دیدار با دانشگاه آزاد در هفته نخست و اینکه بازیکنان به هماهنگی کامل رسیده‌اند، عنوان کرد: در بازی اول حساب‌ و کتاب‌‌ها آن طور که می‌خواهیم درست از آب درنمی‌آید و نمی‌توان گفت هماهنگی کامل وجود دارد. ما امسال تغییراتی هم داشته‌ایم. ملمولی، آخوندی و عابدی اضافه شده‌اند و ۴ بازیکن نیز از دست داده‌ایم. دانشگاه آزاد هم تیم با انگیزه‌ای است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری در ادامه این مصاحبه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در لیگ، عنوان کرد: قرار بود در هفته هفتم مقابل دانشگاه آزاد بازی کنیم اما ۲ تیم حذف شدند و قرعه‌کشی دوباره صورت گرفت. ما هم تعجب کردیم؛ بازی سنگین آن هم هفته اول. برنامه‌ریزی‌مان بهم ریخت و حالا باید خودمان را برای فینال زودرس آماده کنیم.

بابایی درباره پیش‌بینی‌اش از این دیدار، یادآور شد: ما از بازیکنان حریف شناخت داریم اما نمی‌دانیم الان این تیم در چه شرایطی است. درباره بازی پیش‌بینی هم نمی‌کنم اما تلاش ما این است که بازی منطقی ارائه دهیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه داوران این بازی حساس مشخص شده‌اند و آیا برایتان مهم است چه کسانی قضاوت این دیدار را برعهده دارند، تصریح کرد: نمی‌دانم و اصلا برایم مهم نیست. فکر می‌کنم اصلا نباید برای کسی مهم باشد. امیدوارم داوران هم هیچ قصد و غرضی نداشته باشند البته اعتقاد دارم اگر داوران اشتباهی دارند این هم جزو داوری است.

سرمربی حفاری همچنین در ادامه مصاحبه خود با فارس در پاسخ به این سوال که شرایط مالی باشگاه چطور است و یک بازیکن خوب شما چقدر قرارداد دارد، اظهار داشت: یکی از مشکلات ما امسال مسائل مالی بود. شرایط حفاری طوری است که گفته بودند نمی‌توانند قراردادها را اضافه کنند و شرایط مانند سال گذشته است. اگر بتوانند قرارداد را اضافه می‌کنند. بیشترین بازیکن ما حدود ۵۰ میلیون تومان قرارداد دارد اما این مبلغ با یک بازیکن مرد قابل مقایسه نیست.

بابایی افزود: یک بازیکن زن هم مانند مرد از زندگی‌اش می‌گذرد و فوتسال برایش شغل است اما اختلاف بین قرارداد این دو قشر زیاد است؛ ممکن است یک بازیکن زن ۱۰ میلیون تومان برای یک فصل قرارداد داشته باشد و یک بازیکن مرد ۱۵۰ یا ۲۰۰ میلیون. نباید اختلاف فاحش باشد. البته در حالت کلی اعتقاد دارم فوتسال مظلوم واقع شده است. ما هم در بخش مردان و هم بانوان در آسیا قهرمان هستیم اما اگر از هر کارشناسی بپرسید می‌گوید که به فوتسال بها داده نمی‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.