کد خبر : 103575
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:34
-

اندازه تاسیسات موقعیت خطرناک داشتیم/ سوت داور نگذاشت نیمه‌دوم کمر راست کنیم/ بخواهند ما هم می‌توانیم برای قهرمانی بیاییم

اندازه تاسیسات موقعیت خطرناک داشتیم/ سوت داور نگذاشت نیمه‌دوم کمر راست کنیم/ بخواهند ما هم می‌توانیم برای قهرمانی بیاییم

مصطفی طیبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص شکست تیمش برابر تاسیسات دریایی گفت: بازی بسیار خوب و البته سنگینی بود که تیم ما به دلیل نبود قدرت بهادری و سروری فشار زیادی را تحمل کرد و برخلاف حریف نتوانست از موقعیت‌های بدست آمده خود استفاده لازم را ببرد. وی افزود: تاسیسات

مصطفی طیبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص شکست تیمش برابر تاسیسات دریایی گفت: بازی بسیار خوب و البته سنگینی بود که تیم ما به دلیل نبود قدرت بهادری و سروری فشار زیادی را تحمل کرد و برخلاف حریف نتوانست از موقعیت‌های بدست آمده خود استفاده لازم را ببرد.

وی افزود: تاسیسات اما بازیکنان باتجربه‌ای داشت و همین موضوع در بازی‌ای که موقعیت‌های دو تیم برابر بود باعث شد تا سه امتیاز به سود میزبان واریز شد در صورتیکه ما توان کسب امتیاز از این بازی را داشتیم.

کاپیتان فرش‌آرا با انتقاد از داوری بازی با تاسیسات متذکر شد: با اینکه هر دو داور بازی از دوستانم هستند اما باید گفت که سوت‌های آنها عملا کار را از دست ما خارج کرده بود؛ خصوصا در نیمه دوم که در حال کمر راست کردن برای تغییر نتیجه بودیم اما بعد از گل سوم ما ناگهان همه چیز تغییر کرد و سوت‌هایی زده شد که مدبرانه نبود.

وی با بیان اینکه در نیم‌فصل دوم فرش‌آرای متفاوتی را شاهد خواهید بود، تصریح کرد: تمرینات ما با برطرف شدن مشکل مصدومان تیم کامل‌تر و متفاوت‌تر خواهد شد و انشاالله در نیم فصل دوم که شرایط بازی‌ها هم سخت‌تر خواهد شد ما نیز بتوانیم نتایج بهتری را بگیریم.

طیبی در خاتمه یادآور شد: ما امسال می‌خواهیم نیم فصل دوم را طوری ظاهر شویم که مدیران ما ببینند که توان آمدن برای قهرمانی را داریم و انشااالله در سال‌های آینده تیمی برای قهرمانی در لیگ‌برتر ایران ببندیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.