کد خبر : 103503
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 0:11
-

دبیری به فوتسال برگشت؛ شمسایی، شیرنی برد پخش کرد/ جواد جای جاوید در ترکیب و سکونشینی رئیسی/ تصمیم عجیب خبیری

دبیری به فوتسال برگشت؛ شمسایی، شیرنی برد پخش کرد/ جواد جای جاوید در ترکیب و سکونشینی رئیسی/ تصمیم عجیب خبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های تاسیسات دریایی و فرش آرا در هفته پایانی نیم فصل اول در حالی در تالار هندبال تهران به مصاف هم رفتند که تیم تاسیسات دریایی موفق شد که با نتیجه پر گل ۷ بر ۳ بر حریف مشهدی خود چیره شود. گزارش بازی: فقط گذشت دو دقیقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های تاسیسات دریایی و فرش آرا در هفته پایانی نیم فصل اول در حالی در تالار هندبال تهران به مصاف هم رفتند که تیم تاسیسات دریایی موفق شد که با نتیجه پر گل ۷ بر ۳ بر حریف مشهدی خود چیره شود.

گزارش بازی:
فقط گذشت دو دقیقه از بازی کافی بود تا تاسیساتی ها اولین شوک بازی را توسط اقای گل جهان به حریف مشهدی خود وارد کند. بعد از این گل فرش آرا با یک برگشت به بازی عالی توسط مصطفی طیبی به گل تساوی رسید اما آن ها اصلا تصور خوردن چهار گل دیگر را در پایان نیمه اول نداشتند. گل های تاسیسات دریایی را تا پایان نیمه اول جاوید، جعفری، اولاد قباد و وفایی به ثمر رساندند. اما در نیمه دوم این فرش آرا بود که بازی را با ۲ گل آغاز کرد تا نتیجه کار ۵ بر ۳ شود. این نتیجه تا ۵ دقیقه پایانی منتهی به بازی پا برجا بود و در حالی که تیم مشهدی نیز ۵ خطا شده بود و همچنین به بازی پاور پلی روی آورده بود، در ادامه کار این ترفند، راه مهدی جاوید برای کسب عنوان آقای گلی را هموار کرد و او موفق شد یک گل از روی پنالتی نقطه دوم و یک گل نیز در زمان پاور پلی کردن به ثمر رساند.

حاشیه ها:
از این بازی به دلیل برگزاری در وسط هفته و همچنین همزمانی با دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه استقبال خوبی نشده بود.

از اهالی فوتسال فرزین دبیری، شهاب سفال منش سرمربی تیم ملی فوتسال لبنان، مهدی مصطفایی دروازه بان سابق تیم تاسیسات که به تازگی به شهرداری ساوه پیوسته است و محمود خوراکچی سرمربی سابق تاسیساتی ها در سالن حضور داشتند.

اشتباهات مکرر داوری باعث اعتراض شدید هر دو تیم به داوری بود و اوج این اعتراضات در صحنه ای رقم خورد که داور اول این مسابقه در شرایطی که اصلا دید کافی به صحنه نداشت گل مردود فرشی ها را سالم اعلام کرد که پیرو آن بازیکنان و کادر تاسیسات اعتراض شدیدی به این تصمیم داشتند. این گل به اسم مصطفی نظری ثبت شد!

این بازی از شبکه ورزش به صورت کامل ضبط شد تا شاید در روز های آینده شاهد آن از سیما باشیم. پخش با تاخیر بازی ها شاید جلوه خوبی از یکی از بهترین لیگ های فوتسال جهان نداشته باشد و بهتر است با برنامه ریزی بهتر بازی ها به صورت زنده پخش شود.

بعد از برد شیرین یاران شمسایی و توقف دو رقیب اصلی اش، شمسایی خودش بعد از بازی بین بازیکنان و کادر فنی شیرینی پخش کرد.

مجید رئیسی بازیکن تاسیسات دریایی امروز سکونشین بود.

جواد اصغری مقدم به جای مهدی جاوید در ترکیب ابتدایی تیمش وارد زمین شده بود.

داور در یکی از صحنه ها که خطا اعلام کرده بود، در حرکتی ناشیانه تیم خطا کننده را مشخص نکرد تا اعتراض از سوی دو تیم به خطا انجام شود.

محسن خبیری سرمربی فرش آرا نیز در تعویض دروازه بان تیمش چند تصمیم عجیبی گرفت. اول اینکه پیش بینی می شد حسین عظیمی بعد از درخشش در بازی قبل، درون دروازه قرار گیرد. همچنین خبیری بعد از اینکه دروازه بان اول تیمش، در دقایق پایانی نیمه اول چهار گل دریافت کرد، حسین عظیمی را از روی نیمکت برای گرم کردن فراخواند اما او را تعویض نکرد. گلر اول فرش آرا هم که خود را در آستانه تعویض شدن می دید، گل پنجم را دریافت کرد. عظیمی که از نیمه اول گرم کرده بود، از نیمه دوم وارد زمین شد و موقعیت های فراوانی از تاسیساتی ها گرفت.

نکته جالب اینکه عظیمی ۵ موقعیت از مهدی جاوید همشهری خود مهار کرد و در ضربه پنالتی نقطه دو، تسلیم او شد.

پدر وحید شمسایی شاهد پیروزی تیم فرزندش بود.

قدرت بهادری در این بازی هم غایب بود و مصطفی طیبی بازوبند را بست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.