کد خبر : 103535
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 10:43
-

درکمیته فوتسال چه خبر است؟

درکمیته فوتسال چه خبر است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در کمیته فوتسال چه خبر است؟ این اولین واکنش است که برخی مربیان لیگ دسته اولی به تعویق شبانه استارت فصل جدید رقابتها داشتند. تیم هایی که باید با وجود هزینه و برنامه ریزی منظم، چوب بی برنامگی و بی توجهی برخی تیم های دیگر را بخورند و کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در کمیته فوتسال چه خبر است؟ این اولین واکنش است که برخی مربیان لیگ دسته اولی به تعویق شبانه استارت فصل جدید رقابتها داشتند.

تیم هایی که باید با وجود هزینه و برنامه ریزی منظم، چوب بی برنامگی و بی توجهی برخی تیم های دیگر را بخورند و کمیته فوتسال نیز سوار بر موج بی برنامگی ها شود. چرا باید لیگ دسته اول که چند بار زمان آن تغییر کرده بار دیگر به تعویق بیفتد؟

ابتدا قرار بود مسابقات اواسط شهریور برگزار شود اما اعلام شد که به اواخر آن ماه موکول می شود.با لغو دوباره وعده بعد از تعطیلات عاشورا داده شد و در حالی که قرار بود پنجشنبه این هفته مسابقات آغاز شده و حتی اسامی داوران رقابتها هم اعلام شده بود دوباره خبر تعویق مسابقات اعلام شد.

با این اتفاق مربیانی که از ماه ها پیش تمرینات تیمشان آغاز شده به این تصمیم و بی برنامگی کمیته فوتسال گلایه دارند.کمیته ای که خودش با فروش امتیاز در لیگ دسته اول نه تنها اتفاق بی سابقه ای را رقم زده بلکه در این بی نظمی بوجود آمده دخیل است.

در هر صورت فصل جدید لیگ دسته اول به تعویق افتاد و جالب اینکه در این بی برنامگی زمان مجدد آن هم اعلام نشده تا تیم ها همچنان بلاتکلیف باشند.نکته طنز ماجرا جایی است که کمیته فوتسال از تعویق بازی ها خبر داده اما اعلام کرده که تیم هایی که تا ۱۷ مهرماه یعنی دوشنبه گذشته مدارک خود را ارائه نکرده باشند از لیگ کنار گذاشته می شوند.به عبارتی تعویق لیگ برای بلاتکلیفی چند تیم بوده اما از سوی دیگر اعلام شده که پس از هفدهم مدارکی گرفته نمی شود.اگر قرار است تیم هایی که تا آن تاریخ مدارکشان را ارائه ندادند از لیگ کنار گذاشته شوند خب این اتفاق ۱۸ مهرماه رخ می داد و بازی ها از همان تاریخ اعلام شده برگزار می شد. واقعا باید ما هم مثل مربیان بگوییم در کمیته فوتسال چه خبر است؟

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.