کد خبر : 103565
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:37
-

شمسایی:اگر می‌خواستیم در کورس باقی بمانیم باید در این مسابقه نتیجه می‌گرفتیم/ گیتی پسند را نبریم چیزی از دست ندادیم

شمسایی:اگر می‌خواستیم در کورس باقی بمانیم باید در این مسابقه نتیجه می‌گرفتیم/ گیتی پسند را نبریم چیزی از دست ندادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره پیروزی ۷ بر ۳ تیم تأسیسات دریایی مقابل فرش‌آرا در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: سه بازی گذشته فرش‌آرا را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که واقعاً بازی سختی پیش‌رو خواهیم داشت. ضمن اینکه به طور کلی هفته دشواری را برای حریفان خود پیش‌بینی می‌کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره پیروزی ۷ بر ۳ تیم تأسیسات دریایی مقابل فرش‌آرا در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: سه بازی گذشته فرش‌آرا را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که واقعاً بازی سختی پیش‌رو خواهیم داشت. ضمن اینکه به طور کلی هفته دشواری را برای حریفان خود پیش‌بینی می‌کردیم و می‌دانستیم مس سونگون در ساری و گیتی‌پسند مقابل حفاری کار آسانی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: اگر می‌خواستیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم باید در این مسابقه نتیجه می‌گرفتیم و خدا را شکر تیمی را بردیم که واقعاً فوتسال خوبی بازی می‌کند. شاگردان خبیری می‌توانند هر تیمی را تحت فشار قرار دهند و روز گذشته هم در لحظاتی از بازی به شدت تیم ما اذیت کردند. خدا را شکر بچه‌ها عالی بازی  کردند و در یک روز حساس توانستیم پیروز بازی باشیم و خودمان را در جدول پیدا کنیم.

سرمربی تأسیسات دریایی در مورد بازی عقب افتاده تیمش مقابل گیتی‌پسند و اینکه اگر در آن مسابقه بتوانند پیروزی شوند به قهرمانی نیم‌فصل خواهند رسید، تصریح کرد: اینکه در پایان بازی‌های هفته گذشته فاصله امتیاز‌ها در صدر جدول به هم نزدیک شد،‌ خیال ما را کمی راحت کرد. می‌دانیم در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تری خواهیم داشت و تیم‌ها برای قهرمانی و سقوط نکردن تلاش خواهند کرد.

شمسایی گفت: در صورت پیروزی مقابل گیتی‌پسند قهرمان نیم‌فصل خواهیم شد،‌ اما جامی به قهرمان نیم‌فصل نمی‌دهند. فقط شاید به لحاظ روحی و روانی برای بازیکنان تیم خوب باشد. در دیدار با گیتی‌پسند با تیمی بازی داریم که مربی تاپ، بهترین بازیکن آسیا،‌ سومین بازیکن جهان و محمد کشاورز را در اختیار دارد و می‌دانیم کار بسیار بسیار سختی داریم، اما هدف‌مان کسب سه امتیاز است. برای پیروزی به زمین خواهیم و اگر هم اتفاقی به غیر از این بیفتد چیزی از دست نخواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.