کد خبر : 103590
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1396 - 13:34
-

شیما کریمی: بازی ملی حفاری و دانشگاه فینال زودرس است

شیما کریمی: بازی ملی حفاری و دانشگاه فینال زودرس است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شیما کریمی درباره بازی روز جمعه دانشگاه مقابل ملی حفاری بیان کرد: جمعه بازی سخت با ملی حفاری داریم و در واقع می‌توان گفت یک فینال زودرس است که برای هر دو تیم بسیار حساس است. ما هیچ تیمی را برای خودمان بزرگ نمی‌کنیم. برای قهرمانی یازده بازی سنگین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شیما کریمی درباره بازی روز جمعه دانشگاه مقابل ملی حفاری بیان کرد: جمعه بازی سخت با ملی حفاری داریم و در واقع می‌توان گفت یک فینال زودرس است که برای هر دو تیم بسیار حساس است. ما هیچ تیمی را برای خودمان بزرگ نمی‌کنیم. برای قهرمانی یازده بازی سنگین داریم که بازی با حفاری نیز یکی از آنها است. حساسیت بازی بالا است. تیم دانشگاه آزاد تلفیقی از بازیکنان جدید و با تجربه است که از انگیزه جوانان و تجربه بازیکنان قدیمی استفاده می‌کنیم.

او با اشاره به رفتن محمد دادکان از تربیت بدنی دانشگاه آزاد، ابیان کرد: شاید عده‌ای رفتن دادکان را یک معضل بدانند اما اینطور نیست. دادکان مانند یک پدر در این چند سال از ما حمایت کرد و نبودشان حس می‌شود. امیدوارم کسی که جایگزین او می‌شود نگاه ویژه به تیم فوتسال بانوان داشته باشد.

کریمی درباره مظفر اظهار کرد: مظفر سرمربی تیم ملی است و هدایت تیم دانشگاه آزاد را نیز بر عهده دارد. این نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند. چندین سال است که افتخار شاگردی مظفر را دارم. در حال حاضر هم که مربی تیم ملی است توانسته با درایت و همچنین کمکِ مربیان تیم، برنامه ریزی خوبی داشته باشد. از محمودی و باورساز، تشکر ویژه دارم که در نبود مظفر، اصلا سطح کیفی تمرین ها پایین نیست و تیم از نظر روحی، روانی، تکنیکی و تاکتیکی در  شرایط ایده‌آلی قرار دارد.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد درباره شرایط خود برای حضور در تیم ملی بیان کرد: امسال مسئولیت بزرگتری در تیم دانشگاه دارم چرا که مظفر واقعا نگاه ویژه‌تری نسبت به بازی من دارد و حتی شاید به برگشت به تیم ملی نیز فکر کنم.

او با اشاره به ممنوع‌الخروجی خود در زمان ملی‌پوش بودنش خاطرنشان کرد: مدتی بنا بر دلایل و مشکلات خانوادگی ممنوع‌الخروج بودم و  در اوج سال‌های ورزشی، دو هفته مانده به مسابقات جام جهانی (پرتغال) نتوانستم تیم را همراهی کنم و این ضربه بزرگ روحی و روانی به من بود اما توانستم با تلاش و انگیزه بالا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. در حال حاضر نیز امید دارم به تیم ملی بازگردم چون از نظر من انسان‌ها هر چقدر که تلاش کنند می‌توانند به جایگاهی که می‌خواهند دست یابند.

او درباره شایعات موجود درباره انحلال تیم دانشگاه آزاد  گفت: شایعات زیادی درباره انحلال تیم مطرح شد اما اینگونه نیست و شرایط فوتسال بانوان ایده‌آل و خوب است.  بی‌مهری‌های مسئولان همیشه شامل حال ورزش بوده و در بخش بانوان نیز بیشتر بوده است.  البته مساله بی‌پولی همیشه مشکل ساز بوده است، حتی در بخش مردان.

او در پایان گفت: به پیشرفت فکر می‌کنم. در حال حاضر در بهترین تیم باشگاهی حضور دارم. تیم ملی را تجربه کرده‌ام ولی هنوز به جایگاهی که می‌خواهم نرسیده‌ام و برای بهتر شدن تلاش خواهم کرد. ایستادن و حرکت نکردن برای انسان بدترین چیز است مانند آب راکتی که گندیده می‌شود. از زحماتی که دادکان سالیان زیاد برای تیم کشیده است و همچنین مربیان خوب تیم تشکر می کنم. امیدوارم با قهرمانی تیم، گوشه‌ای از زحمات مربیان جبران شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.