کد خبر : 103634
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 - 23:40
-

حیدریان: لیگ رقابتی عامل قدرتمند شدن تیم ملی فوتسال است

حیدریان: لیگ رقابتی عامل قدرتمند شدن تیم ملی فوتسال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از ای اف سی، محمدرضا حیدریان ستاره سابق تیم ملی فوتسال ایران که ۹ سال پیش بازنشسته شده هنوز ارتباط خود را با فوتسال حفظ کرده است. او درباره شرایط فوتسال آسیا گفت: فوتسال در آسیا از وقتی من بازنشسته شدم بسیار پیشرفت کرده که این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از ای اف سی، محمدرضا حیدریان ستاره سابق تیم ملی فوتسال ایران که ۹ سال پیش بازنشسته شده هنوز ارتباط خود را با فوتسال حفظ کرده است.
او درباره شرایط فوتسال آسیا گفت: فوتسال در آسیا از وقتی من بازنشسته شدم بسیار پیشرفت کرده که این نشان دهنده تلاش تمام افراد در این مجموعه است. برای مثال ویتنام به جام جهانی صعود کرد و از گروه خود نیز صعود کرد. فوتسال در آسیا باید به پیشرفت ادامه دهد و با قدرت‌هایی چون برزیل بازی کند تا فاصله خود را با تیم های صدر اول جهان کم کند.
او درباره شرایط فوتسال ایران گفت: فوتسال در ایران به خاطر لیگی که دارد قدرتمند است. بچه‌های با استعداد زیادی در ایران فوتسال خیابانی بازی می کنند و همین باعث شده است که تیم ملی ایران قدرتمند باشد. من امیدوارم بازی‌های فوتسال در آسیا به همین قدرتمندی ادامه داشته باشد و فوتسال در سطح قاره بهتر و بهتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.