کد خبر : 103690
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1396 - 15:05
دسته‌بندی نشده
-

ابراهیمی:گلزنی وظیفه تمامی بازیکنان است/ امیدوارم با حمایت مسئولان جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم

ابراهیمی:گلزنی وظیفه تمامی بازیکنان است/ امیدوارم با حمایت مسئولان جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم
علی ابراهیمی بازیکن تیم شهروند ساری که با درخشش در دیدار تیمش مقابل مس سونگون مانع از شکست شهروند شد درمورد این دیدار و شرایط تیمش در نیم‌فصل دوم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

علی ابراهیمی بازیکن تیم شهروند ساری که با درخشش در دیدار تیمش مقابل مس سونگون مانع از شکست شهروند شد، در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران درمورد این دیدار و شرایط تیمش در نیم‌فصل دوم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

ابراهیمی درخصوص بازی مقابل مس سونگون اظهار کرد: بازی سختی بود که مقابل تیم صدر جدول انجام دادیم. تیم مس با تمام توان تلاش کرد که سه امتیاز بازی را کسب کند و ما نیز برای تثبیت اعتماد به نفس تیم خود نیاز به نتیجه داشتیم. بچه‌ها با تمام توان تلاش کردند که بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم اما شکرخدا شرمنده هواداران نشدیم و همچنان در قلعه عقاب‌ها بدون شکست باقی ماندیم.

وی درمورد دو گلی که مقابل تیم سابقش به ثمر رساند نیز افزود: من تیم مس را دوست دارم. سابقه نیم‌فصل بازی در این تیم خوب و یکدست را داشتیم. مربیان و بازیکنان این تیم از دوستان صمیمی من هستند و تیم مس از مدیریت قوی و کاربلدی برخوردار است و آقای کافی در فصل قبل لطف زیادی به بنده داشتند. اما فوتسال ورزشی حرفه‌ای شده و گلزنی وظیفه تمامی بازیکنان فوتسال است و شکرخدا در این دیدار توانستم برای تیمم گلزنی کنم و دل هواداران خوبمان را شاد کنم.

بازیکن شهروند در پایان درخصوص شرایط این تیم نیم فصل دوم اذعان کرد: نیم‌فصل دوم کار برای تمامی تیم‌ها سخت‌تر می‌شود. درحال حاضر چند تیم برای قهرمانی و چند تیم برای جدایی از انتهای جدول درحال مبارزه هستند. علاوه بر این شناخت کافی از برنامه و شیوهتیم‌ها در اختیار همه تیم‌ها قرار دارد و این مسئله طبیعتا کار را برای کسب نتیجه سخت‌تر می‌کند. امیدوارم با برنامه دقیق کادرفنی خوبمان بتوانیم بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم و جایگاه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم که این امر به حمایت بیشتر مسئولین باشگاه نیاز دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید-شهروند یکشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

عشقست علی ابراهیمی
درضمن عسگریو سنگ سفیدی وقتی مس عقب بود مانع شکست تیمشون شدن نه علی ابراهیمی با زدن دو گلی که شهروندو جلو انداخت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!