کد خبر : 103696
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1396 - 16:55
-

اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه پارسیان در تعطیلات نیم فصل

اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه پارسیان در تعطیلات نیم فصل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم پارسیان شهر قدس با استخدام محمود خوراکچی به عنوان سرمربی برنامه های گسترده ای دارد که در گام اول بقا در لیگ برتر و جدا شدن از جمع فانوس بدستان است.در همین زمینه خوراکچی برنامه ای به باشگاه داده تا تیم برای نیم فصل دوم با آمادگی وارد مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم پارسیان شهر قدس با استخدام محمود خوراکچی به عنوان سرمربی برنامه های گسترده ای دارد که در گام اول بقا در لیگ برتر و جدا شدن از جمع فانوس بدستان است.در همین زمینه خوراکچی برنامه ای به باشگاه داده تا تیم برای نیم فصل دوم با آمادگی وارد مسابقات شود.جدا از اینکه خوراکچی نام چند بازیکن را برای جذب کردن به مدیران باشگاه اعلام کرده اردویی ۵ روزه را برای این تیم در نظر گرفته است.شاگردان خوراکچی از پنجشنبه این هفته به مدت ۵ روز به اردوی شبانه روزی در تهران و مجموعه انقلاب می روند تا تیم برای نیم فصل دوم آبدیده شود.همچنین چند بازی دوستانه تا پیش از شروع مسابقات هم در دستور کار پارسیان شهر قدس قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیشگو یکشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

خخخخ این تیم خودش میفتاد نیازی نبود این آقا رو بیارن. خب شایدم نمیفتاد اما الان دیگه خیالها راحته که صد در صد میفته. آخه این آقا خیلی توی انداختن تیمها تجربه داره….

نام ... چهارشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۰۶

جناب لوزانوممنون ازپیش بینی شما،خخخخخخ