کد خبر : 103677
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1396 - 11:36
دسته‌بندی نشده
-

حسین طیبی در آب نمک تیم‌ملی!

حسین طیبی در آب نمک تیم‌ملی!
مسئولين تيم‌ملي فوتسال ايران اين بار تصميم گرفته‌اند تا براي حضور حسين طيبي تنها براي تورنمنت‌هاي سنگين به باشگاه غيرت رو بياندازند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام اسامی تیم‌ملی فوتسال این بار نامی از حسین طیبی برای رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام ملت‌های آسیا در تبریز دیده نشد تا مشخص شود مسئولان تیم‌ملی فوتسال برنامه دیگری برای استفاده از این بازیکن گلزن و تاثیرگذار خود دارند و با توجه به شرایط باشگاهی غیرت، برای استفاده از او برنامه‌ریزی کرده‎اند.

با پیگیری های خبرنگار Fut5al از کادر فنی تیم‌ملی مشخص شد که عدم تقارن فیفا دی با روزهای بازی ایران در مقدماتی جام ملت‌های آسیا و همچنین نزدیکی تاریخ مسابقات ملی با بازی های سنگین جام باشگاه‌های اروپا که غیرت در آن حضور دارد، باعث تصمیمی شده که به طیبی استراحت داده شود تا بتوانند از او در مرحله نهایی جام ملت‌ها در چین تایپه استفاده کنند.

این بازیکن گلزن به نوعی در آب نمک برای استفاده تیم‌ملی خوابانده شده و مسئولان تیم‌ملی دوست ندارند رابطه خوب خود را با باشگاه غیرت آلماتی از طریق نامه‌نگاری برای حضور حسین طیبی در بازی‌های سبک‌تر تیم‌ملی خراب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری یکشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

شما باهوشا از کحا فهمیدید??. خب مشخص بود. اونم الان که درگیره باشگاهی اروپان. بعد هم چند تا جوون دعوت کرده و.چند تا با تجربه همش میگید چرا همش جوون نبرده این بازیها که سادست. اگه اینم نمیبرد چی میگفتید.