کد خبر : 103767
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396 - 14:00
-

گزارش ای اف سی از شروع تماشایی تیم ایران در رقابت های مقدماتی فوتسال آسیا

گزارش ای اف سی از شروع تماشایی تیم ایران در رقابت های مقدماتی فوتسال آسیا
تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از آغاز رقابت های مقدماتی فوتسال جام ملتهای آسیا 2018 در جنوب و مرکز آسیا در تبریز نوشت: تیم های ازبکستان، قرقیزستان و جمهوری اسلامی ایران کارزار خود را در این مسابقات به شیوه ای دیدنی و تماشایی آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، به نقل از تارنمای رسمی ای اف سی، نپال تنها نماینده جنوب آسیا در نخستین بازی خود در روز یکشنبه با نتیجه ۱۴ بر یک مغلوب ازبکستان شد. دلشاد رحمت اف بازیکن ازبکستان در این دیدار چهار گل به ثمر رساند. قرقیزستان هم با نتیجه پنج بر سه برابر ترکمنستان به برتری رسید.
تیم قدرتمند فوتسال ایران با پیروزی هشت بر دو کارزار خود را در راه صعود به رقابت های فوتسال جام ملتهای آسیا ۲۰۱۸ آغاز کرد.
در این دیدار مهدی جاوید و اصغر حسن زاده هت تریک کردند تا شروع قدرتمندانه ایران را تضمین کنند.
گل های ایران را در این بازی مهدی جاوید(۳گل)، اصغر حسن‌زاده(۳گل)، شهاب طالبی و سعید عباسی هر کدام یک گل به ثمر رساندند. رقابت‌های فوتسال مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۱۸ آسیا در منطقه جنوب و مرکز با حضور هفت تیم در دو گروه از ۲۳ تا ۲۵ مهر ماه در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقات با تیم ‌های افغانستان و تاجیکستان در گروه دوم قرار دارد و ازبکستان، نپال، قرقیزستان و ترکمنستان تیم ‌های گروه نخست را تشکیل می‌دهند.
تیم‌های اول و دوم هر یک از این دو گروه جواز حضور در مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۸ را کسب خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.