کد خبر : 103730
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396 - 10:04
-

سرمربی افغانستان :بازی مقابل تیم سوم جهان و صاحب ۱۱ جام آسیا برای هر تیمی مشکل است/دچار اشتباهات فردی بازیکنانمان شدیم

سرمربی افغانستان :بازی مقابل تیم سوم جهان و صاحب ۱۱ جام آسیا برای هر تیمی مشکل است/دچار اشتباهات فردی بازیکنانمان شدیم
سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: متأسفانه در این بازی دچار اشتباهات فردی بازیکنانمان شدیم که بعد از هر اشتباه، بازیکنان ایران توانستند از موقعیت‌ها استفاده کرده و اختلاف گل ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: متأسفانه در این بازی دچار اشتباهات فردی بازیکنانمان شدیم که بعد از هر اشتباه، بازیکنان ایران توانستند از موقعیت‌ها استفاده کرده و اختلاف گل ایجاد کنند.

عبدالرزاق ممرک، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان پس از شکست ۸-۲ تیمش مقابل تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: در ابتدا باید از میزبانی خوب جمهوری اسلامی ایران و هیئت فوتبال آذربایجان شرقی تشکر می‌کنم، در مورد بازی هم باید بگویم همان‌طور که سرمربی تیم ملی ایران گفت، بازی اول برای هر تیمی مشکل است به خصوص مقابل تیمی که در آخرین جام جهانی سوم شده و از ۱۴ جام آسیا ۱۱ تا را کسب کرده است.

وی افزود: ما برای این بازی برنامه داشتیم و آمده بودیم تا بازی بهتری نسبت به دیدار گذشته‌مان ارائه کنیم، امیدوارم اشتباهات کمتر شود و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. قطعاً در بازی بعدی باید برنده باشیم و مساوی هم کارمان را سخت می‌کند. با توجه به زمان کمی که داریم، تلاش می‌کنیم به بهترین شکل ریکاوری کنیم و در بازی فردا به سه امتیاز برسیم.

ممرک در مورد عملکرد تیم خود در مقابل ایران گفت: با صحبت‌هایی که پیش از برگزاری بازی با بازیکنان انجام داده بودیم می‌خواستیم نتیجه بهتری نسبت به بازی با ترکمنستان بگیریم. ما جوان‌ترین تیم آسیا هستیم و بازیکنان ما به تجربه و بازی بیشتر نیاز دارند اما هر یک از بازیکنان ایران تجربه لازم داشته و هر یک وزنه‌ای برای این تیم هستند. ما هم در آینده باید بازی‌های بیشتری با تیم‌های بزرگی مانند ایران برگزار کنیم تا به هماهنگی و سطح مناسب برسیم.

وی در پایان گفت: ما در این مسابقات، نسبت به بازی‌هایی که در عشق‌آباد برگزار شد، خیلی بهتر ظاهر شدیم اما متأسفانه در این بازی دچار اشتباهات فردی بازیکنانمان شدیم که بعد از هر اشتباه، بازیکنان ایران توانستند از موقعیت‌ها استفاده کرده و اختلاف گل ایجاد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.