کد خبر : 103835
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 - 10:12
-

صمیمی: نیازی ندیدیم بیشتر از ۸ گل به افغانستان بزنیم/ تمامی تیم‌ها مقابل ایران انگیزه دارند

صمیمی: نیازی ندیدیم بیشتر از ۸ گل به افغانستان بزنیم/ تمامی تیم‌ها مقابل ایران انگیزه دارند
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: نیازی ندیدیم بیشتر از ۸ گل به افغانستان بزنیم چون بازیکنان خسته بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل افغانستان در رقابت‌های مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: به هر حال بازی مقابل تیم ملی افغانستان برای ما مهم بود چون این تیم توانسته بود در رقابت‌های داخل سالن آسیا علاوه بر عنوان چهارمی، عملکرد خیلی خوبی داشته باشد.
وی ادامه داد: با قدرت مقابل افغانستان بازی کردیم و توانستیم ۸ گل به این تیم بزنیم، البته نیازی نمی‌دیدیم که بیشتر از ۸ گل به تیم ملی افغانستان بزنیم چون به هرحال بازیکنان خسته هستند و باید به فکر بازی مقابل تاجیکستان هم باشیم. هدف ما در مسابقات مقدماتی آسیا صرفا پیروزی با نتیجه قابل قبول است که توانستیم این پیروزی را کسب کنیم.
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: هیچ یک از بازی‌های ما در تمامی رقابت‌های آسیایی راحت نیست، تمامی تیم‌ها مقابل تیم ملی ایران انگیزه زیادی دارند و این مسئله قطعا کار ما را سخت می‌کند. باید در تمامی دیدار‌ها ضربه اول را بزنیم تا در طول بازی با مشکل مواجه نشویم.
صمیمی افزود: بازیکنان جوان تیم زیاد شدند و شاید ناهماهنگی بیشتر به‌چشم می‌خورد. تمامی تیم‌ها بعد از مسابقات جام جهانی سعی کردند با شیب ملایمی تیمشان را جوان کنند، خوشبختانه کادرفنی هم سعی کرده است تیم ملی را جوان کند که انشالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.