کد خبر : 103981
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 16:32
-

فرصتی که از فوتسال تبریز سلب شد/کاش فخیم دعوت می شد و خداحافظی می کرد

فرصتی که از فوتسال تبریز سلب شد/کاش فخیم دعوت می شد و خداحافظی می کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۸ فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا به میزبانی تبریز برگزار شده و تیم ملی ایران با دو پیروزی و زدن ۲۰ گل زده مقتدرانه به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. این مسابقات به میزبان هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی و باشگاه فرهنگی ورزشی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۸ فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا به میزبانی تبریز برگزار شده و تیم ملی ایران با دو پیروزی و زدن ۲۰ گل زده مقتدرانه به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

این مسابقات به میزبان هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی و باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون برگزار شده و بخش زیادی از هزینه مسابقات را باشگاه مس متقبل شده بود.

شاید جا داشت سرمربی تیم ملی ایران بابت تقدیر از مدیران باشگاه مس تعداد بازیکن بیشتری از این تیم را به تیم ملی دعوت می‌کرد.

بی‌شک یکی از بهترین بازیکنان فوتسال تبریز فرهاد فخیم است که نقش کلیدی در موفقیت‌های تیم‌های دبیری و مس سونگون داشته است.

فرهاد فخیم ۲ سالی است که به صورت غیر‌رسمی از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است، اما این بازیکن در فصل‌های اخیر همواره جزو ۳ گلزن برتر لیگ برتر فوتسال بوده و حتی دو بار نیز به عنوان آقای گلی دست یافته است.

ای کاش آقای ناظم‌الشریعه از فرهاد فخیم برای این مسابقات دعوت می‌کرد تا این بازیکن با اخلاق فوتسال کشور در شهر خود و در یک مسابقات معتبر با پیراهن تیم ملی فوتسال کشور خداحافظی می‌کرد.

فرصت بزرگی که به راحتی برای فوتسال تبریز از دست رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

واقعا درسته. پیشنهاد میدادید قطعا ناظم میپذیرفت با توجه به شخصیتش