کد خبر : 104063
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1396 - 13:03
-

بافنده:مالک باشگاه با توجه به وعده های مسئولین تیمداری کرد/بازیکنان رفاقتی تا الان جلو آمده اند

بافنده:مالک باشگاه با توجه به وعده های مسئولین تیمداری کرد/بازیکنان رفاقتی تا الان جلو آمده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال در حالی به نیم فصل خودش رسید که خیلی از باشگاه های حاضر در این مسابقات با مشکلات مالی دست و پنجه نرم میکنند . یکی از این باشگاه ها ، ارژن شیراز است . این تیم در این فصل از مسابقات اصلا شرایط مالی خوبی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال در حالی به نیم فصل خودش رسید که خیلی از باشگاه های حاضر در این مسابقات با مشکلات مالی دست و پنجه نرم میکنند . یکی از این باشگاه ها ، ارژن شیراز است . این تیم در این فصل از مسابقات اصلا شرایط مالی خوبی ندارد . به همین دلیل هم خیلی از مهره های اصلی خودش را در اول فصل از دست داد و با تیمی تقریبا بومی و جوان راهی مسابقات شد . در این چند روز هم خبرهایی از شیراز به گوش می رسد و ظاهرا تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل است .

پایگاه خبری فوتسال ایران در این زمینه گفتگویی را با هادی بافنده کاپیتان ارژن شیراز ترتیب داده است . بافنده در مورد شرایط این روزهای ارژن می گوید : مجموعه ارژن شیراز چندین سال است که در سطح اول فوتسال کشور در حال تیم داری است . در تمامی این ادوار گذشته مهندس کریمی ( مالک باشگاه ) بدون کمک گرفتن از شخص و ارگان خاصی و بصورت کاملا شخصی تمامی هزینه های تیم را متقبل شده است . او با علاقه شخصی که به فوتسال داشت پا به این عرصه گذاشت و همیشه هم فوتسال را ساپورت میکرد .اما امسال شرایط برای ارژن بصورت دیگه ای رقم خورد . حتی این تیم در ابتدای فصل قصد تیم داری هم نداشت . اما مهندس کریمی با توجه به وعده وعید های مسئولان که اعلام کرده بودند که از تیم حمایت میکنند ، اقدام به تیمداری کرد .
وی افزود : هم اکنون شرایطی رقم خورده است که کارخانه ارژن ورشکست شده است و واقعا پولی وجود ندارد که حتی به کاگران کارخانه داده شود . به بازیکنان این تیم هم از ابتدای فصل تا الان هیچ پولی پرداخت نشده است . بازیکنان تیم ما واقعا هیچ منبع درآمد دیگه ای جز فوتسال ندارند و تمامی وقت خود را صرف فوتسال کرده اند و با توجه به این که در این نیم فصل هیچ دریافتی نداشته اند ، واقعا در فشار شدیدی قرار دارند . تمامی این بازیکنان تا به این جای کار بصورت رفاقتی جلو آمده اند و تمام و کمال هم پای این تیم ایستاده اند . اما حقیقتا شرایط سختی برای آن ها بوجود آمده است .
بافنده در ادامه افزود : هم اکنون نیز تمرینات ما تعطیل است . این دستور از سمت مدیریت باشگاه اعلام شده است . به دلیل مشکلات مالی شدید ، احتمال تیم داری ارژن در نیم فصل دوم بسیار ضعیف است .
کاپیتان ارژن شیراز در نهایت خاطر نشان کرد : امسال شرایط باشگاه ارژن و مهندس کریمی واقعا بحرانی است . این مشکلات در گذشته اصلا وجود نداشته است و این اولین سالی است که تا این حد شرایط بحرانی و سخت است . بنده به عنوان کاپیتان تیم و به نمایندگی از تمامی بازیکنان و هواداران ارژن شیراز ، از مسئولان و دست اندرکاران مربوط عاجزانه تقاضا دارم که برای حل مشکلات این باشگاه راهکاری بیاندیشند. از فرماندار محترم و مسئولین تربیت بدنی و هیات فوتبال استان فارس و آقای کامیاب و تمامی مسئولان ذی ربط‌ خواهشمندم که پا جلو بگذراند و برای تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر کشور فکری بکنند .اگر شرایط به همین منوال پیش برود من مطمئن هستم که ارژن شیراز در نیم فصل دوم مسابقات حضور نخواهد داشت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.