کد خبر : 104189
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 22:56
دسته‌بندی نشده
-

حسن زاده: اسم اتفاقات امروز را حاشیه نمی‌گذارم!/ نتیجه واقعی بازی این نبود/ تمرکزمان برای نیم فصل دوم است

حسن زاده: اسم اتفاقات امروز را حاشیه نمی‌گذارم!/ نتیجه واقعی بازی این نبود/ تمرکزمان برای نیم فصل دوم است
بازیکن تیم گیتی‌پسند بعد از باخت مقابل تاسیسات دریایی گفت: هنوز امیدوار هستیم و تمرکز خودمان را برای نیم‌فصل دوم بیشتر می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌اصغر حسن‌زاده پس از شکست برابر تأسیسات دریایی اظهار داشت: بازی خوب و جان‌داری بود و بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نیمه اول مستحق گل بودیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد؛ ثانیه‌های آخر در یک اتفاق و بد‌شانسی گل خوردیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم برای جبران به میدان آمدیم؛ مانند بازی‌های قبلی به سختی گل می‌زنیم و به راحتی گل می‌خوریم و امروز هم نتیجه واقعی بازی این نبود و کسانی که بازی را دیدند شاهد این موضوع بودند.

بازیکن تیم گیتی‌پسند افزود: نیم‌فصل دوم شرایط برای همه تیم‌ها بالای جدول سخت می‌شود؛ تیم ما در فصل گذشته در پایان نیم‌فصل اول اختلاف بیتشری نسبت به این فصل با صدر جدول داشت اما قهرمانی به هفته‌های آخر کشیده شد و هنوز امیدوار هستیم و تمرکز خودمان را برای نیم‌فصل دوم بیشتر می‌کنیم.

حسن‌زاده در خصوص حواشی آخر بازی تصریح کرد: بازی فوتسال هیجان بالایی دارد و بازی تیم‌هایی که در کورس قهرمانی و بالای جدول قرار دارند بازی‌های خوبی از آب در می‌آید؛ اسم این اتفاقات را حاشیه نمی‌گذارم و به آن‌ها هیجان می‌گویم و در همه دنیا بازی‌های با سطح بالا هیجان زیادی دارد و تماشاگر نیز لذت می‌برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.