کد خبر : 104216
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 22:23
-

اسماعیل‌پور: اتفاقاتی در بازی رخ می‌دهد که به سادگی گل می‌خوریم

اسماعیل‌پور: اتفاقاتی در بازی رخ می‌دهد که به سادگی گل می‌خوریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل‌پور پس از شکست تیمش مقابل تأسیسات دریایی در دیدار معوقه لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، در نیمه اول سوار بر بازی بودیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و روی یک اتفاق گل خوردیم. در ابتدای نیمه دوم نیز گل بدی دریافت کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل‌پور پس از شکست تیمش مقابل تأسیسات دریایی در دیدار معوقه لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، در نیمه اول سوار بر بازی بودیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و روی یک اتفاق گل خوردیم. در ابتدای نیمه دوم نیز گل بدی دریافت کردیم و کمی احساساتی رفتار کردیم که منجر به گل سوم تأسیسات شد.
وی افزود: تأسیسات از کمترین موقعیت‌ها بهترین استفاده را کرد و به آنها تبریک می‌گویم. امیدوارم روند بدشانسی‌های ما تمام شود و روی نوار پیروزی قرار بگیریم.
اسماعیل‌پور اظهار داشت: گل‌های زده ما بیشتر از تأسیسات است اما اتفاقاتی در بازی رخ می‌دهد که به سادگی گل می‌خوریم و این به ضرر ما است، امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط تغییر کند و بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.
ملی‌پوش گیتی‌پسند تاکید کرد: هیچ وقت فرد خاصی در تیم مقصر نیست، ما همه یک تیم هستیم و اگر مشکلی باشد به صورت تیمی است و فردی نیست. باید به صورت تیمی مشکل را حل کنیم و به خودمان بیاییم تا نیم فصل دوم را خوب آغاز کنیم.
اسماعیل‌پور در خصوص درگیری‌اش با مهران عالیقدر تصریح کرد: بازیکنی است که ۲ سال در اصفهان بوده و نان و نمک این تیم را خورده است و هر مشکلی با شخصی دارد باید خارج از زمین آن را حل کند و درست نیست در زمین بی‌احترامی‌کند؛ در بازی اتفاقات پیش می‌آید و چیز خاصی نبود و مهم نیست!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

مشکل اصلی گیتی پسند خود تو هستی
مالکان باشگاه باید شماها رو بریزن بیرون از تیم یه پای جاوید و عالیقدر میارزه به کل تیم گیتی پسند

حسين شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

سلام :::::آقای اسماعیل پور دیگه گذشت اون موقع ها که با رضا لک کار میکردی هر کاری دوست داشتی میکردی .الانم تمام اخبار تیمو به لک میرسونی شما و بعضی افراد
عالیقدر و جاوید تلاش کردن تیمشون نتیجه گرفت شما چیکار کردی
مراقب مصاحبه کردن هاتم باش یه جام جهانی رفتی ….

نام ... شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

شما مشکلات اخلاقیت رو درست کن