کد خبر : 104113
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 13:28
-

ترابیان:با یک تیم کاملا جوان هم به جام ملتها صعود می کردیم /نمایندگان AFCگفتند برای اولین بار کیسه هایی به این شکل می بینند!

ترابیان:با یک تیم کاملا جوان هم به جام ملتها صعود می کردیم /نمایندگان AFCگفتند برای اولین بار کیسه هایی به این شکل می بینند!
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: مسابقات مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا در سطح تیم ملی فوتسال ایران نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در خصوص میزبانی تبریز گفت: سالن پورشریفی تبریز هویت کلی برگزاری رویداد بین المللی را داشت و امکانات اولیه مثل چهار رختکن، داشتن جایگاه خبرنگاران و موارد دیگر در این سالن وجود دارد. با این حال نقایصی هم مثل کفپوش ما را نگران کرده بود. کفپوش این سالن از قدیم به صورت دائمی نصب نشده بود و ما نگران بودیم کفپوش جدیدی که در این سالن می اندازیم، خودش را خوب نشان ندهد. خوشبختانه با کمک اداره کل ورزش و جوانان و کارشناسان نصب، این کفپوش جدید در سالن نصب شد و موج روی کفپوش قبلی از بین رفت.

وی افزود: نگرانی دیگر ما دروازه های سالن بود. این دروازه ها مخصوص هندبال بود و نمایندگان AFC اعلام کردند که مورد قبول ما نمی باشد. خوشبختانه دروازه های دیگری در سالن وجود داشت که همانجا اصلاحات لازم روی آن صورت گرفت و با بازسازی مجدد، آنرا در سالن قرار دادیم. در هر صورت با اقدامات جدیدی که صورت گرفت از جمله نقاشی کامل استادیوم، سالن پورشریفی نفس تازه ای کشید.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه درباره قرار دادن «کیسه های شن» برای ثابت کردن دروازه ها و شکل بدی که این کار دارد، تصریح کرد: این در همه جا رسم شده است. من خودم در چند مسابقه ناظر بودم و شاهد بودم که از کیسه برای تثبیت کردن دروازه و تور آن استفاده می کنند چرا که تور دروازه فوتسال با یان شکل بهتر مهار می شود تا برای دروازه بان مشکلی ایجاد نکند. اتفاقا کیسه ها شکیل بود و نمایندگان AFC هم گفتند که برای اولین بار کیسه هایی به این شکل می بینند.

ترابیان درباره حضور تیم ملی در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا هم یادآور شد: این تورنمنت در سطح تیم ملی ایران نیست و ما حتی اگر با یک تیم کاملا جوان هم بازی می کردیم حتما به جام ملتها صعود می کردیم چرا که استاندارد فنی بازیکنان ایران بالاست. به هر حال این استراتژی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا است که تیم قهرمان جام ملتها، در مرحله مقدماتی دور بعد هم شرکت کند چرا که مسابقات این مرحله بدون حضور تیم های قدرتمند، بی فروغ است و اسپانسرها هم تمایلی به همکاری و حضور در فوتسال ندارند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص برگزاری تورنمنت چهارجانبه در ایران گفت: این تورنمنت حتما برگزار می شود. قزاقستان و روسیه تایید نهایی را داده اند. آرژانتین هم نامه اولیه حضورش در ایران را برایمان فرستاده است. طبق برنامه ۱۲ آذرماه تیم ها وارد ایران می شوند و مسابقات در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۶ آذرماه برگزار می شود. روز پانزدهم هم تیم ها استراحت دارند.

ترابیان در پایان با بیان اینکه هنوز جایزه این تورنمنت مشخص نشده است، تاکید کرد: قرار است این مسابقات در سالن ۲۵ آبان (نقش جهان) اصفهان برگزار شود. ان شاءالله روزهای آینده سفری به اصفهان دارم تا در جلسه با مسئولان مربوطه، روند میزبانی را بررسی کنیم.

متبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.