کد خبر : 104086
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 9:56
-

جدیدی زاده:نفت امسال مدعی قهرمانی است/امیدوارم اتفاقات سال گذشته تکرار نشود

جدیدی زاده:نفت امسال مدعی قهرمانی است/امیدوارم اتفاقات سال گذشته تکرار نشود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رز جدیدی زاده سرمربی تیم پالایش نفت آبادان پس پایان هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان پس از غلبه بر دختران کویر کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: تیم کرمان جزء تیم های خوب لیگ می باشد که بازیکن های سرعتی و خستگی ناپذیر دارد.گل زدن به این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رز جدیدی زاده سرمربی تیم پالایش نفت آبادان پس پایان هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان پس از غلبه بر دختران کویر کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: تیم کرمان جزء تیم های خوب لیگ می باشد که بازیکن های سرعتی و خستگی ناپذیر دارد.گل زدن به این تیم کار راحتی نیست، در این بازی دروازه بان حریف عملکرد فوق العاده ای داشت.می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم ولی چون بازی تدارکاتی نداشتیم هفته های اول لیگ برای ما حکم بازی های تدارکاتی را دارد تا انشالله برای هفته های آتی به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم.

وی در مورد تیمش افزود: تیم امسال از نظر بازیکن نسبت به سال قبل تغییرات مثبتی داشته و سعی کردیم پست هایی که در آن ضعف داشتیم با جذب بازیکن تقویت کنیم و همچنین سال قبل نیمکت قوی برای تعویض نداشتیم که شکر خدا امسال دستمان برای تعویض بازتر است.

سرمربی پالایش نفت آبادان در مورد هدفگذاری باشگاه و شانس قهرمانی گفت:تیم های خوبی در لیگ حضور دارند اما رقبای جدی ما حفاری و دانشگاه هستند که از نظر بازیکن تیم های خوبی دارند و همچنین مدیریت خوبی دارند که به خاط داشتن دو سرپرست عالی خانم شجاعی و خانم زیبا است. تیم ما نیز پتانسیل قهرمانی را دارد و تمام تلاشمان را می کنیم.بحث داوری،بازیکن،کادر،مدیریت همه باید بدون نقص باشند و تیمی که کمتر اشتباه کند برنده بازی است. ان شاء الله امسال همه چیز در جهت قهرمانی پالایش نفت پیش برود و اتفاقات سالهای گذشته پیش نیاید.

جدیدی زاده در مورد مربیگری همزمان در تیم باشگاهی و ملی گفت: به عنوان مربی که ۱۲سال کنار این تیم بودم دوست نداشتم تیم را رها کنم. افتخار مربیگری در تیم ملی را نیز دارم که حجم کار و مسئولیتم بسیار بیشتر از گذشته شده است.صد در صد تمام تلاشم را انجام می دهم تا با برنامه ریزی مناسب برای هر دو تیم وقت بگذارم .دانشجو هستم و به این دلیل چند واحد درسی را حذف کرده ام تا تمرکزم بیشتری بر روی کارم داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.