کد خبر : 104287
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 14:03
-

شمس:برکناری افضل اشتباه بود/ تمایلی ندارم به گیتی پسند بروم/کشاورز، شمسایی و نظری باید به تیم ملی دعوت شوند

شمس:برکناری افضل اشتباه بود/ تمایلی ندارم به گیتی پسند بروم/کشاورز، شمسایی و نظری باید به تیم ملی دعوت شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته میان گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی اظهار داشت: بازی را ندیدم ولی خبر دار شدم که بعد از پایان بازی کادرفنی گیتی‌پسند برکنار شد. به نظر من عجله کردند و نباید به این زودی تصمیم می‌گرفتند. افضل از سرمایه‌های فوتسال است و هر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته میان گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی اظهار داشت: بازی را ندیدم ولی خبر دار شدم که بعد از پایان بازی کادرفنی گیتی‌پسند برکنار شد. به نظر من عجله کردند و نباید به این زودی تصمیم می‌گرفتند. افضل از سرمایه‌های فوتسال است و هر تیمی بوده نتایج خوبی گرفته است و از این به بعد هر جا که باشد برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد اینکه از او به عنوان گزینه هدایت گیتی‌پسند نام برده می‌شود عنوان کرد: تا این لحظه با من هیچ صحبتی در این زمینه نشده است و فکر نمی‌کنم گزینه هدایت این تیم باشم. ضمن اینکه خودم هم تمایلی ندارم جانشین افضل شوم. در حال حاضر در فدراسیون فوتبال مسئولیت دارم و همراه تیم ناشنوایان و بانوان هستم و اولویت من هم همین مسئولیت‌هایی است که در حال حاضر بر عهده دارم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد شرایط حال حاضر لیگ برتر گفت: امسال بر خلاف سال‌های گذشته تیم‌های بالای جدول خیلی زود از سایرین فاصله گرفتند و فکر می‌کنم به جز ۳ تیم بالای جدول یعنی تاسیسات دریایی، گیتی‌پسند و مس سونگون سایر تیم‌ها شانسی برای قهرمانی نداشته باشند چرا که اختلاف امتیاز زیاد شده است.

شمس در مورد شرایط تیم ملی فوتسال هم عنوان کرد: شرایط تیم ملی را خوب می‌بینم و ناظم الشریعه تیم خوبی آماده کرده است و امیدوارم در بهمن ماه بتوانند از عنوان قهرمانی آسیا دفاع کنند. تیم ما یک سر و گردن از سایر تیم‌های آسیایی بالا تر است و بازیکنان خوبی هم داریم. فقط جای چند بازیکن را در تیم ملی خالی می‌بینم، محمد کشاورز، مصطفی نظری و وحید شمسایی بدون توجه به شرایط سنی در حال حاضر خوب عمل می‌کنند و باید دعوت شوند.

وی افزود: شمسایی در حال حاضر در هر بازی ۲-۳ گل می‌زند و خیلی آماده است، در اردوهای اخیر می‌توانستیم او را دعوت کنیم تا بتواند از رکوردش برابر فالکائو دفاع کند و آمارش را بالا ببرد. وقتی یک بازیکن آماده است چرا باید با او لج کنیم؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۳۷

جناب شمس !!! محمد کشاورز و وحید شمسایی خودشان از تیم ملی خدا حافظی کردند و مصطفی نظری هم دعوت شد و به تیم ملی نرفت !!!مثل اینکه شما الزایمر گرفتید یا اینکه به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتسال هستید مردم دیگر از حرفای بی منطق و حاشیه ساز شما خسته شدند و کم کم شما تبدیل به سوژه خنده شدید برای مردم بهتره سنجیده تر صحبت کنید وگرنه سکوت بهترین کار برای شما هست!!