کد خبر : 104230
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 9:54
-

رضازاده: باخت ما فنی نبود/ نمی دانیم با داور باید بجنگیم یا تیم حریف

رضازاده: باخت ما فنی نبود/ نمی دانیم با داور باید بجنگیم یا تیم حریف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه رضازاده سرمربی نفت طلائیه پس از شکست مقابل ملی حفاری خوزستان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:ما کل هفته روی دفاع کار کردیم چون می دانستیم تیم حفاری تیم خوبی است و باید در این بازی دفاع منسجم و با تمرکزی داشته باشیم. به بازیکنان تیمم گفته بودم که اگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه رضازاده سرمربی نفت طلائیه پس از شکست مقابل ملی حفاری خوزستان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:ما کل هفته روی دفاع کار کردیم چون می دانستیم تیم حفاری تیم خوبی است و باید در این بازی دفاع منسجم و با تمرکزی داشته باشیم. به بازیکنان تیمم گفته بودم که اگر خوب دفاع کنیم به گل هم  می رسیم که برنامه ریزی ما درست بود و موفق شدیم دو بر صفر از حریف خود پیش بیفتیم که در ادامه داور پنالتی مسلم برای تیم ما  نگرفت که واقعا وقتی دو بر صفر جلو باشید و شانس زدن یک گل دیگر را داور از شما بگیرد خیلی دردناک است.
وی در ادامه افزود: نیمه دوم بازی مساوی بود که توپ از اوت به داخل زمین آمد که بازیکنان ما ایستادند تا داور سوت اعلام اوت را بزند اما همان توپ وارد دروازه شد و داور گل اعلام کرد همچنین در صحنه گل چهارم توپ اوت شد که داور اعلام کرنر کرد که اعتراض ما هم به داور تاثیرگذار نبود و روی صحنه کرنر گل دریافت کردیم.ما نمی دانیم از این به بعد با تیم حریف بجنگیم یا با تیم داوری!
سرمربی نفت طلائیه عنوان کرد: واقعا مانده ام یک تیمی مثل تیم ما که با این شرایط بسته می شود با تیمی مثل حفاری که قهرمان لیگ بوده و هفته اول دانشگاه مدعی را شکست داده است اینگونه بازی می کند و مستحق حداقل تک امتیاز بازی بود داور به راحتی آب خوردن این حق را پایمال می کند.این هفته تمرینات تاکتیکی انجام نمی دهیم و فقط در تمرینات از دو تا داور استفاده خواهم کرد تا سوت های اشتباه بزنند تا تیم برای این شرایط آماده شود و بتوانیم در دو جبهه بجنگیم.
وی در آخر گفت :بخدا خسته شدم از اینکه بعد بازی باید به داوری اعتراص کنم.ما هفته گذشته نیز بازی را واگذار کردیم ولی از خانم عبدالله زاده داور بازی بخاطر سوت های درستی که زد تشکر کردیم و باخت را به گردن گرفتیم ولی این هفته باخت ما غیر فنی بود.امیدواریم دپارتمان داوری فکر اساسی برای داوران جوانش بکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.