کد خبر : 104279
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 12:42
-

ناصری: عده‌ای تماشاگرنما علیه عالیقدر جوسازی کردند/از اخراج افضل ناراحت شدم

ناصری: عده‌ای تماشاگرنما علیه عالیقدر جوسازی کردند/از اخراج افضل ناراحت شدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری بعد از پیروزی ۴ بر ۲ دیروز تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی خوب و درگیرانه‌ای بود و ما فقط برای پیروزی به اصفهان رفته بودیم. همانطور که دیدید در نیمه اول بچه‌های ما خیلی هوشیارانه عمل کردند و در نیمه دوم هم تاکتیک مورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری بعد از پیروزی ۴ بر ۲ دیروز تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی خوب و درگیرانه‌ای بود و ما فقط برای پیروزی به اصفهان رفته بودیم. همانطور که دیدید در نیمه اول بچه‌های ما خیلی هوشیارانه عمل کردند و در نیمه دوم هم تاکتیک مورد نظر کادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کردیم.

وی در ادامه گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیرم و نیم فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم. البته قهرمانی نیم فصل ملاک و مهم نیست به این دلیل که در نیم فصل به تیم قهرمان  جام داده نمی‌شود.

مربی تیم تاسیسات دریایی گفت: البته نمی‌توان از تیم خوب گیتی‌پسند در این بازی غافل بود این تیم یکی از تیم‌های خوب و با ریشه فوتسال ایران است که در سال‌ قبل قهرمان لیگ شده بود. اما ما هم تاسیسات دریایی بودیم و از روز اول به امید قهرمانی لیگ را شروع کردیم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد.

ناصری در رابطه با حواشی این دیدار گفت: ما باید در فوتسال درک حرفه‌ای داشته باشیم و حرفه‌ای عمل کنیم. مهران عالیقدر بازیکن با ادب و با شخصیتی است همه به خوبی او را می‌شناسند اهل توهین و فحاشی به هیچکس نیست. عالیقدر یک بازیکن حرفه‌ای است، بازیکنان حرفه‌ای همیشه تیم‌های متفاوتی را تجربه می‌کنند. وی در سال قبل در گیتی‌پسند بود و امسال در تاسیسات دریایی است و  شاید در سال دیگر در تیم دیگری باشد. دیروز عده‌ای تماشاگرنما جو سالن بازی را متشنج و شروع به فحاشی علیه او کردند.

وی در رابطه با اخراج علی افضل و باغبانباشی سرمربی و مربی تیم گیتی‌پسند گفت: خبر اخراج این دو پیشکسوت فوتسال ناراحت کننده بود. افضل خیلی برای  این تیم زحمت کشیده بود و به نظر من باید به این سرمربی زمان بیشتری می‌دادند.

ناصری در پاسخ به این سوال که برنامه نیم فصل تاسیسات دریایی چگونه است، گفت: ما در نیم فصل تمرینات خودمان را منظم انجام می‌دهیم به این دلیل که ما باید ۵ روز آینده به دیدار مس سونگون   و چند روز بعد هم به اهواز برای بازی با حفاری برویم.

وی در پایان گفت: واقعا جا دارد از تک تک بازیکنانم جاوید، عالیقدر، شجری، نظری و … تشکر و قدردانی کنم و تشکر ویژه‌ای از وحید شمسایی داشته باشم به این دلیل با توجه به اینکه وی بیمار و شب قبل هم در بیمارستان بوده اصرار بر این داشت که در این بازی حضور داشته باشد که انصافا حضور وی در این بازی بخصوص بعد از گل دومی که به گیتی‌پسند زدیم تاثیرگذار بود. همین گل یکی از عوامل اصلی ما در این پیروزی بود و آب پاکی  را روی دستان گیتی پسند ریخت از وی قدردانی می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهرداد یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

خطا هم جزء بازیه.نه اینکه وقتی روش خطا بشه به خطا کننده حرف بی مربوط بزنه