کد خبر : 104334
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 - 11:02
-

آقای مدیرکل ورزش به جای حمایت از ورزش بانوان سنگ اندازی می‌کند/ ۲ هفته از لیگ برتر گذشته حالا یادشان آمده که مجوز نداریم!

آقای مدیرکل ورزش به جای حمایت از ورزش بانوان سنگ اندازی می‌کند/ ۲ هفته از لیگ برتر گذشته حالا یادشان آمده که مجوز نداریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمیرا شجاعی درباره تعلیق تیم فوتسال بانوان سیاه جامگان، اظهار داشت: متاسفانه این اقدام توسط مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و بر اساس مسایلی خنده‌دار اتفاق افتاده است. وی افزود: در همه جا از داشتن تیم‌های لیگ برتری حمایت می‌کنند، اما در خراسان رضوی متاسفانه شرایط به گونه‌ای دیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمیرا شجاعی درباره تعلیق تیم فوتسال بانوان سیاه جامگان، اظهار داشت: متاسفانه این اقدام توسط مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و بر اساس مسایلی خنده‌دار اتفاق افتاده است.

وی افزود: در همه جا از داشتن تیم‌های لیگ برتری حمایت می‌کنند، اما در خراسان رضوی متاسفانه شرایط به گونه‌ای دیگر است.

مدیر تیم فوتسال بانوان سیاه جامگان بیان کرد: تیم بانوان سیاه جامگان زیر نظر باشگاه سیاه جامگان است و روزی که قرار بود در لیگ شرکت کنیم، عباسی مالک باشگاه با صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی صحبت کرده بود و آن زمان هیچ مشکلی برای فعالیت ما نبود.

شجاعی ادامه داد: صبوریان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به جای اینکه به ما در مسیر لیگ برتر به عنوان تنها نماینده فوتسال بانوان این استان که بعد از سال‌ها تشکیل شده است، کمک کند، سنگ‌اندازی می‌کند.

وی افزود: مردم در یک برنامه تلویزیونی در نظرسنجی که انجام شد، وضعیت ورزش در خراسان رضوی را ضعیف اعلام کردند و رای ٨٣ درصدی دادند، اتفاقا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان نیز که در این برنامه حضور داشت، به همان گزینه که مردم رای داده بودند، رای داد، اما گویا این رای سبب ناراحتی آقای مدیرکل شده و درست بعد از آن برنامه برای ما دردسر درست کرد تا نشان دهد قدرتش چقدر است.

مدیر تیم فوتسال بانوان سیاه جامگان متذکر شد: این کارها منسوخ شده و آقای مدیرکل به جای اینکه برود و ببیند که چرا مردم به عملکردش رای ٨٣ درصدی ضعیف داده‌اند، بعد از دو هفته از شروع لیگ برتر و چند سال از تاسیس باشگاه سیاه جامگان، تازه یادشان افتاده است که مجوز نداریم!

شجاعی ادامه داد: در دو هفته گذشته از لیگ برتر فوتسال بانوان نتایج خوبی را کسب کردیم و از ابتدا هم به دنبال مجوز کمیسیون ماده ۵ بوده ایم، اما فکر نمی‌کردیم به دلیل برخی مسایل، یک شبه فعالیت‌مان را تعلیق کنند.

وی اظهار داشت: از مسئولین بالادستی می‌خواهم که به فکر باشند تا شرایط این‌گونه پیش نرود و تلاش شبانه‌روزی بانوان فوتسالیست مشهد یک شبه با تصمیمات عجولانه و شخصی به باد نرود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.