کد خبر : 104330
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 - 10:53
-

بی غم:برای از دست دادن قهرمانی نیم فصل ناراحت نیستم/ بازیکن جدید برزیلی مان می تواند جلوی تاسیسات بازی کند

بی غم:برای از دست دادن قهرمانی نیم فصل ناراحت نیستم/ بازیکن جدید برزیلی مان می تواند جلوی تاسیسات بازی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم در خصوص قهرمانی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در نیم فصل اول اظهار داشت: به تیم تاسیسات دریایی تبریک می‌گویم که با یک بازی زیبا مقابل تیم گیتی‌پسند، قهرمان نیم فصل اول شدند. وی ادامه داد: از اینکه با برد تیم تاسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند قهرمانی نیم فصل اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم در خصوص قهرمانی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در نیم فصل اول اظهار داشت: به تیم تاسیسات دریایی تبریک می‌گویم که با یک بازی زیبا مقابل تیم گیتی‌پسند، قهرمان نیم فصل اول شدند.
وی ادامه داد: از اینکه با برد تیم تاسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند قهرمانی نیم فصل اول را از دست دادیم، اصلا ناراحت نیستم چون از تماشای بازی دو تیم لذت بردم که یک مسابقه بدون حاشیه و زیبا را تماشا کردم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تصریح کرد: به نظرم قهرمانی در نیم فصل چندان برای ما مهم نیست چون ما باید در نهایت و با اتمام مسابقات بتوانیم قهرمانی لیگ برتر را کسب کنیم و این موضوع برای ما از همه چیز مهم‌تر است.
بی‌غم افزود: در اولین هفته نیم فصل دوم هم مقابل تاسیسات دریایی در تهران یک بازی بسیار سخت داریم، این دیدار تقابل دو تیم برتر لیگ برتر است که امیدواریم یک بازی زیبا و تماشایی از سوی هر دو تیم برگزار شود.
وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بازیکن جدید برزیلی‌مان به لحاظ قانونی به احتمال زیاد می‌تواند مقابل تاسیسات دریایی بازی کند اما به هر حال زمان لازم است تا این بازیکن با بقیه بازیکنان تیم هماهنگ شود.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

نترس / تو بچه مشهدی / مثل یک مرد برو تومیدون و مردانه بجنگ / تو موفق میشی داداش من