کد خبر : 104356
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 - 15:19
-

مراسم معارفه حسین شمس برگزار شد

مراسم معارفه حسین شمس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از انتخاب حسین شمس به عنوان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ظهر امروز در حضور مدیران باشگاه ،بازیکنان و کادر فنی مراسم معارفه حسین شمس به عنوان سرمربی جدید برگزار شد. در ابتدای این مراسم محمد حسین عراقی زاده با قدردانی از زحمات علیرضا افضل خاطر نشان کرد: بدون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از انتخاب حسین شمس به عنوان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ظهر امروز در حضور مدیران باشگاه ،بازیکنان و کادر فنی مراسم معارفه حسین شمس به عنوان سرمربی جدید برگزار شد.
در ابتدای این مراسم محمد حسین عراقی زاده با قدردانی از زحمات علیرضا افضل خاطر نشان کرد: بدون شک باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی پسند قدردان زحمات این مربی ارزنده است و امیدواریم با کادر فنی جدید شاهد درخشش دوباره گیتی پسند باشیم.
عراقی زاده افزود: مدیریت باشگاه گیتی پسند بر این اعتقاد است که هیچ یک از بازیکنان و کادر فنی هیچ کم کاری تاکنون انجام نداده و با ایمان کامل به بازیکنان امیدواریم دوباره شاهد درخشش این تیم باشیم.
قائم مقام گیتی پسند بصورت رسمی در ادامه این مراسم حسین شمس را به عنوان سرمربی تیم معرفی کرد.
حسین شمس نیز در ابتدا با اعلام اینکه اگر به بازیکنان و توانایی های آنها اعتماد نداشتم به هیچ عنوان این مسئولیت را نمی پذیرفتم یادآور شد: بدون شک با همت و درایت بازیکنان و کادر فنی می توانیم دوباره به اوج برگردیم.
شمس یادآور شد: بخاطر گیتی پسند و تعهد به این باشگاه اصفهانی که سالهای گذشته نیز دو سال در خدمت این باشگاه به عنوان مدیر فنی بودم از سمت های خود در تیم های فوتسال بانوان و ناشنوایان استعفا دادم و امیدوارم با همت همگی به روزهای خوب برگردیم.
سرمربی جدید گیتی پسند در پایان از زحمات علیرضا افضل و احمد باغبان باشی قدردانی کرد و یادآور شد افتخار می کند مربی این دو عزیز بوده و مانند فرزندان خود به آنها علاقه مند هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.