کد خبر : 104323
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 - 10:02
-

اصغر، محسن را به گیتی پسند می آورد؟

اصغر، محسن را به گیتی پسند می آورد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تنها دقایقی پس از شکست خانگی گیتی پسند مقابل تاسیسات دریایی بود که هیات مدیره باشگاه اصفهانی جلسه فوق العاده خود را تشکیل داد.گیتی پسند که با علی افضل ابتدا صدرنشینی و سپس رده دوم جدول را از دست داده بود با ثبت سومین بازی پیاپی بدون پیروزی خود در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تنها دقایقی پس از شکست خانگی گیتی پسند مقابل تاسیسات دریایی بود که هیات مدیره باشگاه اصفهانی جلسه فوق العاده خود را تشکیل داد.گیتی پسند که با علی افضل ابتدا صدرنشینی و سپس رده دوم جدول را از دست داده بود با ثبت سومین بازی پیاپی بدون پیروزی خود در لیگ برتر فاصله اش با تاسیسات صدرنشین ۵ امتیاز شد تا کار مدافع عنوان قهرمانی برای تکرار افتخار فصل قبلش دشوار شود.گیتی پسند که به نظر می رسید بیش از مسائل فنی درگیر اتفاقات حاشیه ای است بیش از شکست خانگی اش مقابل شمسایی و بازیکنان سابقش یعنی جاوید و عالیقدر، با خروجی جلسه هیات مدیره باشگاه خبر ساز شد.

افضل برکنار شد، بازیکنان جریمه

در جریان نشست اضطراری هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفته شد تا کادرفنی و بازیکنان این تیم ۵ درصد از مبلغ قرارداد خود را جریمه شوند.خبر مهمتر اما برکناری علی افضل و احمد باغبانباشی سرمربی و مربی تیم گیتی پسند بود که عمر حضور دوباره افضل در گیتی پسند را تنها یک نیم فصل ثبت کرد.

گزینه های جانشینی

با برکناری علی افضل،گمانه زنی ها برای جانشینی او آغاز شد و در وهله اول نام محمد کشاورز بر سر زبانها افتاد.کاپیتان سابق تیم ملی که سابقه مربی بازیکنی در گیتی پسند را دارد با توجه به زمان کم تا شروع نیم فصل دوم محتمل ترین گزینه برای هدایت این تیم به شمار می رود اما شنیده می شود او به درخواست اصفهانی ها پاسخ منفی داده و ترجیح داده به بازی کردن ادامه بدهد.حسین شمس دومین گزینه بود.شمس گرچه در یک دو فصل اخیر کارنامه خوبی نداشته اما همان مربی مطرح و اسم و رسم دار قبل است که کار کردن با ستاره ها و تیم پرحاشیه ای مثل گیتی پسند را بلد است و در این برهه که گیتی پسند نیاز به شوک دارد گزینه خوبی است. شنیده می شود روی مربیگری حسین شمس اتفاق نظر وجود دارد اما آنچه سد راه اوست قراردادی است که با تیم ملی بانوان به عنوان مشاور فنی دارد و به او اجازه همکاری با تیم باشگاهی را نمی دهد. شنیده ها حاکی از آن است که گیتی پسندی ها تلاش زیادی برای دریافت مجوز مربیگری شمس کرده اند که تا لحظه نگارش این خبر موفق به کسب موافقت فدراسیون نشده اند.

اصغر محسن را می آورد؟

همان ساعات پس از برکناری افضل، نام محسن حسن زاده هم مطرح شد.مربی قمی فوتسال که جدا از حضور در تیم های شهرش،در شهرداری ساوه  و حفاری خوزستان هم مربیگری کرده هر چند هنوز به بزرگی هدایت تیمی مثل گیتی پسند نرسیده اما شانسش برای تصدی این عنوان کم نیست. از یک سو کشاورز و شمس هر کدام به دلیلی از نیمکت گیتی پسند دور شده اند و از سوی دیگر حضور برادرش در گیتی پسند، ورود او به این تیم را آسان می کند.اصغر حسن زاده که خیلی ها از نفوذ او در تیم و رابطه خوبش با مدیران باشگاه می گویند در تلاش است تا زمینه حضور برادرش را در گیتی پسند فراهم کند تا بزرگترین اتفاق در کارنامه مربیگری او ثبت شود.

ادعای افضل علیه اصغر

حضور محسن حسن زاده روی نیمکت گیتی پسند با نفوذ برادرش در شرایطی مطرح می شود که علی افضل بر این نکته تاکید زیادی دارد.او در این خصوص می گوید: متاسفانه بازیکن سالاری در گیتی پسند بیداد می‌کند و من هم اصولم را زیر پا نمی‌گذارم. بازیکن باید کار خودش را انجام دهد و خواسته‌های مربی را در زمین پیاده کند.به هر حال هر کسی به فکر منافع خودش است و دیگر معرفت و مردانگی تمام شد. اصغر حسن‌زاده برادرش را بیاورد؛ هیچ مشکلی ندارد.به هر حال کارهایی که ما می‌کردیم باب میل آقایان نبود. اما بدانند که فوتسال تمام می‌شود و علی افضل شاید باشد یا نباشد. آدم‌ها می‌آیند و می‌روند. روزی حسین شمس سرمربی این تیم بود و رفت و بعد از آن من آمدم و من را هم کنار گذاشتند اما مردانگی تمام شد. باید راه دیگری را در پیش گرفت. خودم راه را اشتباهی آمدم و مقصر خودمم.

سکوت مسئولان گیتی پسند

در شرایطی که همه منتظر روشن شدن وضعیت کادرفنی این تیم هستند مدیران این باشگاه سکوت را اختیار کرده اند. جدا از افضل که پس از برکناری اش تصمیم به افشاگری گرفت، عراقی زاده قائم مقام باشگاه که معمولا به جای جنتی مصاحبه می کند جز اظهارنظرهایی درمورد حواشی بازی که قبل از برکناری افضل بود صحبتی در مورد وضعیت کادرفنی این تیم پس از افضل نکرده تا ابهام در این باره بیشتر شود. با این حال به نظر می رسد با توجه به زمان اندک باقی مانده تا شروع نیم فصل دوم، وضعیت نیمکت تیم متمول اصفهانی ظرف یکی دو روز آینده روشن خواهد شد.

کمبود بازیکن گیتی پسند

فرشاد شارقی پیش از بازی با تاسیسات دریایی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد و مهرداد جابری هم بازیکنی است که در همه تیم ها با علی افضل حضور داشته و به طور قطع به یقین با روی کار آمدن مربی جدید و برکناری افضل در این تیم نمی ماند.در این شرایط گیتی پسند که برای تقویت تیم خود دو بازیکن برزیلی هم دارد باید فکری به حال این کمبود بازیکن کرده و تا پیش از پایان زمان نقل و انتقالات در این زمینه اقدام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.