کد خبر : 104366
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 - 0:05
دسته‌بندی نشده
-

برگزاری جام باشگاه‌های جهان به میزبانی گیتی‌پسند مورد بررسی قرار گرفت

برگزاری جام باشگاه‌های جهان به میزبانی گیتی‌پسند مورد بررسی قرار گرفت
عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با سفر به اصفهان با مدیران گیتی‌پسند دیدار و گفتگو کرد. در ادامه خلاصه اتفاقات این دیدار را مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با سفر به اصفهان با مدیران گیتی‌پسند دیدار و گفتگو کرد. در ادامه خلاصه اتفاقات این دیدار را مشاهده کنید.

حضور ترابیان در اصفهان

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال امروز با حضور در اصفهان با مدیران گیتی پسند دیدار کرد. در این نشست که علیرضا جنتی مدیرعامل و عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه حضور داشتند، دو طرف درخصوص کم و کیف برگزاری جام باشگاه‌های جهان در شال آینده مذاکراتی نمودند. لازم به ذکر است ترابیان امروز همچنین با رئیس هیات فوتبال استان اصفهان نیز درخصوص تورنمنت چهارجانبه فوتسال دیدار نمود.

مدیرعامل گیتی:۷۰ میلیون ایرانی میزبان جام باشگاه‌های فوتسال جهان هستند

علیرضا جنتی گفت: هفتاد میلیون ایرانی میزبان جام باشگاههای جهان هستند نه گیتی پسند و شهر اصفهان. پس یک عزم ملی باید صورت پذیرد و حمایت همه‌جانبه مسئولین را می‌طلبد.

ترابیان:برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان بزرگترین تجربه فدراسیون می‌باشد

عباس ترابیان گفت:درصورت برگزاری جام باشگاه‌های جهان، این اولین و بزرگترین تجربه فدراسیون فوتبال و فوتسال کشور در این سطح خواهد بود و امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.