کد خبر : 104393
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 - 12:02
-

شمس:بازیکنان به موی سپید من نگاه می کنند و احترام مرا نگه می دارند/امیدوارم از این فرصت که نصیبم شده استفاده بکنم و به نوعی خودم را بار دیگر ثابت کنم

شمس:بازیکنان به موی سپید من نگاه می کنند و احترام مرا نگه می دارند/امیدوارم از این فرصت که نصیبم شده استفاده بکنم و به نوعی خودم را بار دیگر ثابت کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ساعاتی پس از انتخاب حسین شمس به عنوان سرمربی گیتی پسند با این مربی گپ زدیم که از نظرتان می گذرد: چه شد که سرمربی گیتی پسند شدید؟ آخر وقت یکشنبه آقای عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند با من تماس گرفت و اعلام کرد که دوشنبه صبح در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ساعاتی پس از انتخاب حسین شمس به عنوان سرمربی گیتی پسند با این مربی گپ زدیم که از نظرتان می گذرد:

چه شد که سرمربی گیتی پسند شدید؟

آخر وقت یکشنبه آقای عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند با من تماس گرفت و اعلام کرد که دوشنبه صبح در اصفهان باشم و من هم صبح دیروز در جلسه با ایشان و اقای جنتی شرکت کردم و در نهایت به توافق رسیدیم تا در این تیم مربیگری کنم.

قرارداد شما تا چه زمانی است؟

من قرارداد یک سال و نیمه بسته ام که پس از پایان این فصل در مورد ادامه همکاری باید مذاکره کنیم.

روز قبل از قرارداد اعلام کرده بودید که تمایلی برای مربیگری د رگیتی پسند ندارید؟

تماس زیادی داشتم که به من می گفتند که آیا به گیتی پسند می روی یا نه و من هم با توجه به حضورم در تیم بانوان و ناشنوایان اعلام کردم که نمی توانم این تیم ها را رها کنم.با توجه به اینکه نمی توانستم با هر دو تیم باشم اعلام کردم که تمایلی به حضور در گیتی پسند ندارم اما پس از تماس مسئولان گیتی پسند با فدراسیون و جلب رضایت آنها ترجیح دادم به گیتی پسند بیایم و حضور در تیم های بانوان و ناشنوایان منتفی شد.

به نظر شما گیتی پسند می تواند قهرمان لیگ شود؟

کار سختی در پیش داریم. الان مثل یک دوی صد متر است که رقبایمان در خط شروع هستند و ما ۵۰ متر عقب تر. الان باید هم این ۵۰ متر را جبران کنیم و هم از آنها جلو بزنیم با این حال ناامید نیستیم و کارها را به جلو می بریم.

گیتی پسند با حاشیه های زیادی همراه بوده است و بحث بازیکن سالاری که افضل مطرح کرد.  با این قضیه چه می کنید؟

خود شما من را می شناسید و می دانید که مقابله با حاشیه ها را بلدم.البته بازیکنان هم به موی سپید من نگاه می کنند و احترام مرا نگه می دارند.فکرمی کنم بتوانم از لحاظ حاشیه تیم را کنترل کنم و انشالله که مشکلی پیش نمی آید.

شما در چند سال اخیر در فوتسال باشگاهی توفیق چندانی نداشتید و فصل قبل هم در میانه راه دانشگاه آزاد را رها کردید.فکر نمی کنید فرصت خوبی در گیتی پسند نصیب شما شده است؟

قطعا همین طور است. امیدوارم از این فرصت که نصیبم شده استفاده بکنم و به نوعی خودم را بار دیگر ثابت کنم.

جدایی فرشاد شارقی و مهرداد جابری از تیم قطعی است؟

این تصمیمی است که قبل از آمدن من گرفته شده و از سوی باشگاه است.من هم تابع آن هستم. الان ۱۵ بازیکن داریم و یک جای خالی در تیم هست که باید تا عصر امروز یک بازیکن داخلی بگیریم که بازیکن خوب هم نیست.در هر صورت ادامه می دهیم تا ببنیم در آینده می توانیم بازیکنی اضافه کنیم یا نه.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

میشه لطف کنید بگید کی با کدامیک از مسوولین فدراسیون صحبت کرده . جون مادرت خواهشا اینقدر دروغ نگو .

نام ... چهارشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

خدا پدر اقای افتخاری را بیامرزه که اقای شفر را واسه استقلال اورد تا گیتی هم یاد شما بیفتند