کد خبر : 104442
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396 - 12:02
-

تاسیسات- مس؛جنگ مدعیان

تاسیسات- مس؛جنگ مدعیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال پس از تعطیلی چند روزه از این هفته آغاز می‌شود و براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مس سونگون روز جمعه باید در یک بازی سخت مقابل تاسیسات دریایی حاضر شود. این بازی ۶ امتیازی می‌تواند صدرنشین لیگ برتر را تغییر دهد.بازی این دو تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال پس از تعطیلی چند روزه از این هفته آغاز می‌شود و براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مس سونگون روز جمعه باید در یک بازی سخت مقابل تاسیسات دریایی حاضر شود. این بازی ۶ امتیازی می‌تواند صدرنشین لیگ برتر را تغییر دهد.بازی این دو تیم راس ساعت ۱۶ در تهران برگزار می‌شود.

تهدید صدرنشینی با تساوی هفته سیزدهم
مس سونگون در حالی به یک تساوی ناامید کننده در هفته سیزدهم دست یافت که می‌توانست یک برد نسبتا آسان را در این هفته کسب و صدرنشینی خود را برای چند هفته دیگر تضمین کند. این تیم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف شهروند ساری رفت و این بازی را با نتیجه ۲ – ۲ به پایان برد. اگرچه گیتی پسند نیز به تساوی در این هفته رضایت داد تا کمی از استرس مس کاسته شود، اما دیگر مدعی عنوان قهرمانی که در این هفته نیز رقیب مس است، به یک برد پرگل دست یافت و از دو رقیب دیگر بهتر ظاهر شد. تاسیسات دریایی بازی هفته سیزدهم را با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل فرش آرا به پایان برد و ۳ امتیاز شیرین کسب کرد. مسی‌ها در بازی هفته گذشته، در حد و اندازه‌های این تیم ظاهر نشدند. این شهروندی‌ها بودند که در این بازی از امتیاز میزبانی استفاده کرده و به گل رسیدند و ادامه بازی نیز گل دوم را به ثمر رساندند تا اختلاف به ۲ گل برسد. مس که نمی‌خواست شکست خورده باشد با تلاش مضاعف توانست یک گل را در نیمه اول و گل دیگری را در نیمه دوم به ثمر برساند تا بازی به تساوی بکشد. اما در ۱۶ دقیقه انتهایی نیمه دوم هیچکدام از تیم‌ها موفق به گلزنی نشدند تا بازی با تساوی به اتمام برسد.

بازی ۶ امتیازی برای صدر
اگرچه مس سونگون نتوانست عنوان قهرمان نیم‌فصل را به خود اختصاص دهد اما هدف اصلی این تیم قهرمانی در پایان فصل است و مسی‌ها برای رسیدن به این هدف، راه بسیار سختی در نیم فصل دوم دارند. نیم فصل سخت با یک بازی سخت نیز آغاز می‌شود و در این بازی ۶ امتیازی، مس باید از سد تیم قدرتمند تاسیسات عبور کند. مسی‌ها در اولین بازی نیم فصل اول موفق شدند تاسیسات دریایی را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند اما باید دید که مس موفق به تکرار این پیروزی خواهد شد یا این تیم تاسیسات خواهد بود که شکست نیم فصل اول را جبران خواهد کرد. این موضوع زمانی حساس می‌شود که بدانیم تاسیسات در هفته‌های اخیر، تیم هفته‌های اول لیگ برتر نیست و نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است.

بهترین خط حمله در مقابل بهترین خط دفاع
بازی حساس هفته چهاردهم را می‌توان به عنوان بازی بهترین خط حمله لیگ برتر و بهترین خط دفاع نام برد. تاسیسات دریایی این روزها بازی‌های خود را بسیار پرگل به پایان می‌رساند و برد با ۷ گل در بازی گذشته نیز آمار گلزنی این تیم را بالاتر برده است. تاسیسات هم اکنون با ۵۵ گل زده، بهترین تیم لیگ برتر از نظر هجومی است. این در حالی است که مس سونگون نیز با ۴۷ گل زده، دومین تیم از این نظر است. در نقطه مقابل، مسی‌ها به لطف مدافعان باتجربه و سنگربان ملی پوش خود، صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر هستند. مس تاکنون تنها ۲۱ گل دریافت کرده است. این در حالی است که آمار گل‌های خورده تاسیسات دریایی با ۳۲ گل به مراتب بالاتر است.

بازیکنان دو تیم
هر دو تیم تاسیسات دریایی و مس سونگون از بازیکنان تاثیرگذاری استفاده می‌کنند که در بازی پیش رو نیز بدون شک روند بازی را تعیین خواهند کرد. فرهاد فخیم با ۱۱ گل زده دومین گلزن برتر لیگ برتر است و در این بازی نیز شانس اصلی گلزنی محسوب می‌شود. مرتضی عزتی با یک گل زده در هفته گذشته ۹ گله شده است و دومین بازیکن گلزن مس محسوب می‌شود. در بازی گذشته نیز محمدرضا سنگ سفیدی و علیرضا عسگری گلزنی کردند. سنگ سفیدی یکی از بازیکنان آماده مس است که در چند بازی گذشته موفق به گلزنی شده است. مطرح ترین و گلزن ترین بازیکن تاسیسات نیز مهدی جاوید است و بدون شک مسی‌ها برای مهار این بازیکن گلزن، برنامه‌های خاصی را تدارک دیده اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.