کد خبر : 104464
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396 - 16:03
-

در جلسه کمیته فنی و توسعه ،تصمیمی در مورد قطع همکاری تیم بانوان با شمس گرفته نشد!

در جلسه کمیته فنی و توسعه ،تصمیمی در مورد قطع همکاری تیم بانوان با شمس گرفته نشد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در محل این کمیته با حضور اعضا به ریاست ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار شد. در ابتدا ترابیان ضمن خیرمقدم به تمامی اعضا تصمیمات ذیل گرفته شد. ۱- موقعیت کلی تیم ملی بانوان با حضور رئیس این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در محل این کمیته با حضور اعضا به ریاست ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار شد.

در ابتدا ترابیان ضمن خیرمقدم به تمامی اعضا تصمیمات ذیل گرفته شد.

۱- موقعیت کلی تیم ملی بانوان با حضور رئیس این کمیته و سرمربی و بدنساز تیم ملی بانوان و برنامه‌های این تیم مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید سرکار خانم مظفر سرمربی این کادر فنی و برنامه‌های خود را در اسرع وقت به این کمیته اعلام نماید. همچنین در این جلسه بحث گردید که تیم ملی فوتسال بانوان به شکل مقتدر و آماده در مسابقات آسیایی اردیبهشت سال آینده حضور پیدا کند.

۲- آقای اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی نیز در این جلسه حضور داشت و ضمن پاسخگویی به سؤالات اعضای کمیته برنامه‌های خود را جهت هرچه بهتر مهیا کردن تیم ملی فوتبال ساحلی به خصوص تیم ملی زیر ۲۰ سال ساحلی اعلام کرد.

در پایان نیز گزارش‌هایی از طرف ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال از چگونگی و پیشرفت تورنمنت چهار جانبه اصفهان و همچنین مسابقات جام ملت‌‌های آسیا که در تبریز برگزار شد، برای اعضا ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.