کد خبر : 104457
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396 - 13:09
-

شمس: دیدم نامردی است که در این شرایط به گیتی‌پسند کمک نکنم/ به بازیکنانم گفتم فکر کنید با تأسیسات بازی داریم

شمس: دیدم نامردی است که در این شرایط به گیتی‌پسند کمک نکنم/ به بازیکنانم گفتم فکر کنید با تأسیسات بازی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص بازگشت به لیگ برتر فوتسال با پذیرش هدایت گیتی‌پسند با قراردادی به مدت یک سال و نیم گفت: در  آخرین لحظات روز یکشنبه، مدیران باشگاه گیتی‌پسند با من تماس گرفتند. به اصفهان رفتم و مذاکرات ما به نتیجه رسید. خیلی دوست داشتم علیرضا افضل به کار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص بازگشت به لیگ برتر فوتسال با پذیرش هدایت گیتی‌پسند با قراردادی به مدت یک سال و نیم گفت: در  آخرین لحظات روز یکشنبه، مدیران باشگاه گیتی‌پسند با من تماس گرفتند. به اصفهان رفتم و مذاکرات ما به نتیجه رسید. خیلی دوست داشتم علیرضا افضل به کار خود در گیتی‌پسند ادامه دهد. او در یک جام جهانی و دو جام ملت‌های آسیا در تیم ملی شاگرد من بوده، اما گفتند اتفاقاتی افتاده که ادامه کارش با باشگاه، غیرممکن است.

وی افزود: می‌خواهم در این دو ماه به گیتی‌پسند کمک کنم تا این تیم به شرایط خوب خود بازگردد. دیدم نامردی است که در این شرایط به باشگاه گیتی‌پسند کمک نکنم.

سرمربی گیتی‌پسند در این باره که مگر قرار نیست سال آینده هم با این باشگاه همکاری کند، اظهار داشت: اگر نتایج مطلوب بود، به کارم ادامه می‌دهم. اگر بهترین مربی جهان هم نتایج خوبی کسب نکند، باشگاه با او قطع همکاری می‌کند. چمدان مربیان همیشه «دَم در» است. تلاش می‌کنم به گیتی‌پسند کمک کنم اما اگر نتیجه خوبی نگیرم، چمدان من هم دم در است.

«پس از کنار گذاشتن فرشاد اشراقی و مهرداد جابری از گیتی‌پسند، آیا قصد کنار گذاشتن یا جذب بازیکن دیگری را دارید یا خیر؟» شمس در پاسخ به این پرسش به تسنیم گفت: لیست تیم ما جا نداشت و نام ۱۵ بازیکن در سازمان لیگ ثبت شده بود. تلاش کردیم مسعود دانشور را که دو سال به خاطر کمر درد خارج از میادین بود و از بهترین بازیکنان رأس ایران و آسیا است، جذب کنیم. باشگاه تلاش می‌کند او به بازی فردا برسد.

شمس درباره دیدار تیمش مقابل هیئت فوتبال قمِ قعرنشین در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال پس از حضور سید مهدی غیاثی در این تیم، بسیار خوب شده است. سه آنالیزور هیئت فوتبال، دیدار گیتی‌پسند – تأسیسات دریایی را آنالیز کردند. این تیم در نیم‌فصل دوم متفاوت خواهد بود و ما بازی با هیئت فوتبال را آسان نمی‌گیریم. یک استان، پشت هیئت فوتبال است و به بازیکنانم گفته‌ام که فکر کنید با تأسیسات دریایی بازی داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی تبانی پنجشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

گیتی رو ویرانش کن ممنون