کد خبر : 104565
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1396 - 13:08
-

شمس:بازیکنان ما در توپ‌های نهایی بد عمل کردند/هیئت فوتبال قم از هفته آینده یقه همه تیم‌ها را می‌گیرد

شمس:بازیکنان ما در توپ‌های نهایی بد عمل کردند/هیئت فوتبال قم از هفته آینده یقه همه تیم‌ها را می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس پس از پیروزی تیمش مقابل هیئت فوتبال قم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی بسیار سنگین بود و انتظار نداشتم که تیم قعر جدولی هیئت فوتبال قم با چنین کیفیتی بازی کند، تیم حریف همانند بازیکنان ما دویدند و سرمربی حریف نیز این مسئله را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس پس از پیروزی تیمش مقابل هیئت فوتبال قم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی بسیار سنگین بود و انتظار نداشتم که تیم قعر جدولی هیئت فوتبال قم با چنین کیفیتی بازی کند، تیم حریف همانند بازیکنان ما دویدند و سرمربی حریف نیز این مسئله را در دستور کار قرار داده بود.

وی افزود: بازیکنان ما در توپ‌های نهایی بد عمل کردند و افسوس ما این است که نتوانتسیم اختلاف گل خود را افزایش دهیم تا به جدول بازگردیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به این سوال که چرا در این دیدار گل‌های بیشاری به ثمر نرساندند، خاطرنشان کرد: توقع ما این بود که در این دیدار گل‌های بیشتری بزنیم و بازیکنان ما نیز خوب عمل کردند اما این قول را می‌دهم که تیم هیئت فوتبال قم از هفته آینده یقه همه تیم‌ها را می‌گیرد.

وی درباره عملکرد داور این دیدار تصریح کرد: داور عملکرد بسیار خوبی داشت و داوران در همه صحنه‌ها حضور داشتند و از کمیته داوان تشکر می‌کنم.

شمس درباره عملکرد بازیکنان جدید تیمش بیان کرد: به درخشانی که فرصت بازی نرسید و به طور قطع هفته آینده در ترکیب حضور پیدا می‌کند، مسعود دانشور نیز با توجه به اینکه ۲ سال از میادین دور بود عملکرد بسیار خوبی را داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

مربى این تیم اصغر حسن زاده هست تو که کاره اى نیستى حالا از امروز بدبختى هاى گیتى پسند شروع میشه!ش