کد خبر : 104569
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1396 - 13:49
-

قرچکی ها بدون مربی و سه بازیکن کلیدی/ناظران داوری بیشتر از تماشاگران/حضور بازیکن ۱۶ ساله در زمین

قرچکی ها بدون مربی و سه بازیکن کلیدی/ناظران داوری بیشتر از تماشاگران/حضور بازیکن ۱۶ ساله در زمین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال درحالی آغاز شد که مقارن بود با دربی استقلال و پرسپولیس و استقبال چندانی از بازی ها نشد. در قرچک بازی بین دو تیم مقاومت قرچک و آتلیه طهران قم در حالی برگزار شد که مقاومت سه بازیکن کلیدی خود (خوشنما،فعال،مجیدی پور)

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال درحالی آغاز شد که مقارن بود با دربی استقلال و پرسپولیس و استقبال چندانی از بازی ها نشد. در قرچک بازی بین دو تیم مقاومت قرچک و آتلیه طهران قم در حالی برگزار شد که مقاومت سه بازیکن کلیدی خود (خوشنما،فعال،مجیدی پور) وسرمربی خود(زرخانلی) را به دلیل اخراج در اختیار نداشت.
این بازی با حضور ۴۰ ناظر داوری که بازی را از نزدیک مشاهده می کردند برگزار شد.
در نیمه ی اول بازی محتاطی از دو تیم ارائه شد و بازی کسل کننده ای را شاهد بودیم.
با شروع نیمه دوم و آغاز دربی تعداد تماشاگران به نصف کاهش پیدا کرد اما در نیمه ی دوم بازی زیباتری رو شاهد بودیم که در ابتدا تیم مقاومت با گل های نعمت وند و نجف زنگی از عکاسان جلو افتاد ، تیم آتلیه که چیزی برای از دست دادن نداشت بازی را در دست گرفت و توسط اطمینان به گل رسید و در ۳دقیقه آخر پاور پلی کردند که روی یک اشتباه نعمت وند دروازه ی خالی را باز کرد بازی با نتیجه ی سه یک به نفع مقاومت قرچک به پایان رسید.
از نکات جالب این بازی بازیکن جدید وجوان و شانزده ساله مقاومت قرچک به نام علیرضا بیات بود که در این بازی فرصت خودنمایی پیدا نکرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.