کد خبر : 104721
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 15:37
-

رضایت ناظران بازی قرچک از عملکرد تیم داوری

رضایت ناظران بازی قرچک از عملکرد تیم داوری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال حاشیه‌های بوجود آمده درمورد داوری یکی از مسابقات لیگ برتر در هفته چهاردهم، پایگاه خبری فوتسال در گفتگو با چند تن از ناظران داوری لیگ برتر به بررسی این موضوع پرداخت. ماجرا از این قرار است که در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر که اتفاقا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال حاشیه‌های بوجود آمده درمورد داوری یکی از مسابقات لیگ برتر در هفته چهاردهم، پایگاه خبری فوتسال در گفتگو با چند تن از ناظران داوری لیگ برتر به بررسی این موضوع پرداخت.

ماجرا از این قرار است که در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر که اتفاقا در حضور تعداد زیادی از ناظران برگزار شده بود، شایعاتی مبنی بر داوری بسیار ضعیف این مسابقه مطرح شد که این مسئله موجبات ناراحتی داوران این بازی را فراهم آورد.

پس از این اتفاق، داوران مسابقه فوق در تماس تلفنی با ما و نیز ناظران داوری حاضر در سالن از این مسئله ابراز گلایه کردند. به همین دلیل این داستان را از چند ناظر لیگ برتری که برای کلاس آموزشی در سالن گرد هم آمده بودند، جویا شدیم. این ناظران ضمن رد شایعات مطرح شده، عملکرد داوران این دیدار را خوب ارزیابی کردند و از بوجود آمدن چنین شایعاتی اظهار تاسف کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.