کد خبر : 104756
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 11:51
-

شمسایی:بد موقع باختیم/قرعه سخت و خستگی بازیکنان در این نتیجه دخیل بود/اگر بخواهیم در جدول باقی بمانیم باید از اهواز دست پُر برگردیم

شمسایی:بد موقع باختیم/قرعه سخت و خستگی بازیکنان در این نتیجه دخیل بود/اگر بخواهیم در جدول باقی بمانیم باید از اهواز دست پُر برگردیم
سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: قرعه سخت و خستگی بازیکنان ما باعث شد تا بد موقع مغلوب مس سونگون شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شکست ۵ بر ۲ تیمش مقابل مس سونگون اظهار داشت: ما در این بازی شکست خوردیم و این پیروزی مبارک مسی‌ها باشد. ما شکست بدی خوردیم که این هم برمی‌گردد به قرعه و خستگی که بازیکنان ما داشتند. بازیکنان ملی ما بلافاصله بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی با گیتی پسند بازی کردند و پس از آن بلافاصله با مس بازی کردیم و حالا هم چهار روز بعد باید با حفاری بازی کنیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که گفتم بد موقع باختیم. مس هم به چیزی که می‌خواست رسید. ما در این بازی مالک زمین بودیم، اما روی ضدحملات گل‌های بدی خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص داوری این دیدار و اعتراضاتی که نیمکت دو تیم به قضاوت داوران داشت، تصریح کرد: من هیچ موقع در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، چه زمانی که ببرم و چه زمانی که ببازم. بازی سنگینی بود و همین هم باعث تشنج در بازی شد، اما در کل این اتفاقات زیبنده فوتسال ما نیست.

شمسایی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسید تیمش در زدن ضربه آخر دچار مشکل بود، گفت: من روز گذشته فیلم بازی را دیدم. احساس می‌کنم خستگی بازی با گیتی پسند و بازی‌های متعددی که بازیکنان ما انجام دادند، دلیل این موضوع بود. ضمن اینکه دو سه بازیکن اصلی تیم مس در اردوی تیم ملی حضور نداشتند و بیشتر از بازیکنان ما استراحت کردند. علاوه بر مشکل گلزنی، تمام بازیکنان ما در این دیدار خوب بازی نکردند، البته در نیمه نخست ما می‌توانستیم سه الی چهار گل بزنیم و اگر کمی از خودگذشتگی می‌کردیم، می‌توانستیم نتیجه را جبران کنیم. باید این را هم بگویم که همین بازیکنان در بازی‌های قبلی بسیار خوب بازی کردند و من از تک تک آنها رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد دیدار هفته پانزدهم تیمش مقابل حفاری اهواز خاطرنشان کرد: ما بهترین قرعه سال را داریم! ابتدا گیتی پسند، بعد مس سونگون و حالا هم حفاری. اگر بخواهیم در جدول باقی بمانیم باید از اهواز دست پُر برگردیم. به شخصه احترام زیادی برای تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند قائلم، اما حفاری هم تیم بسیار خوبی است و مربی و بازیکنان بزرگی دارد. همان‌طور که گفتم اگر می‌خواهیم در جدول باقی بمانیم و از کورس قهرمانی عقب نمانیم باید سه امتیاز آن دیدار را به دست بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

شجری نابود کرد تیمو
متاسفم که همچین بازیکنی داره تو تأسیسات بازی میکنه .

نام ... شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

مجید حاجبنده ی با تجربه رو بازی نمیدی بعد محمد شجری رو که هر شب فرحزاده بازی میدی همین میشه دیگه

نام ... شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

باش تا بتونی تو اهواز نتیجه بگیری

نام شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

شمسایی یادت باشه عرت و ذلت آدم ها دست خداست هیچ وقت فراموش نکن!!!