کد خبر : 104765
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 12:35
-

صمیمی: با نتیجه‌ای عالی تاسیسات را شکست دادیم/ تنش بین بازیکنان طبیعی بود

صمیمی: با نتیجه‌ای عالی تاسیسات را شکست دادیم/ تنش بین بازیکنان طبیعی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در رابطه با پیروزی تیمش مقابل تاسیسات دریایی از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بازی خیلی سنگین و فشرده‌ای بود، چون دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر با یکدیگر بازی داشتند و طبیعی بود که بازی سنگین و فشرده‌ای شود.  وی ادامه داد: اختلاف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در رابطه با پیروزی تیمش مقابل تاسیسات دریایی از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بازی خیلی سنگین و فشرده‌ای بود، چون دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر با یکدیگر بازی داشتند و طبیعی بود که بازی سنگین و فشرده‌ای شود.
 وی ادامه داد: اختلاف امتیاز ما با تیم تاسیسات قبل از بازی با این تیم، فقط یک امتیاز بود. با حضور وحید شمسایی در تاسیسات دریایی مطمئنا کار ما خیلی سخت می‌شد اما به هرحال به قول فوتبالی‌ها این دیدار برای ما ۶ امتیازی بود که خدا را شاکریم که نتیجه خوبی هم کسب کردیم. روی تیم حریف کار کرده بودیم و با یک نتیجه عالی حریف را شکست دهیم.
 دروازه‌بان ملی‌پوش تیم مس سونگون ورزقان تصریح کرد: ما فقط برای کسب ۳ امتیاز در تهران حضور پیدا کرده بودیم، نتیجه ۵-۲ مقابل تاسیسات دریایی در تهران واقعا نتیجه فوق‌العاده‌ای است. مطمئن باشید ما فقط برای کسب قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنیم.
 صمیمی در رابطه با تنش بین بازیکنان دو تیم افزود: بازی تیم‌های تاسیسات دریایی و مس سونگون، حساس‌ترین بازیکن هفته بود و طبیعی بود که تنشی جزئی بین بازیکنان دو تیم باشد اما بازیکنان دو تیم بیرون از زمین بازی فوتسال، با یکدیگر رفاقت دارند، به هرحال باید قبول کرد جو بازی بسیار سنگین بود و طبیعی است که بازیکنان دو تیم بازی سنگینی انجام دهند. در یک بازی فوتسال نباید روی اخلاق پا گذاشت و فوتسالی محکم بازی کرد که بازیکنان هر دو تیم اخلاق را درون زمین معنی کردند.
 وی در پایان صحبت‌هایش عنوان داشت: در نیم فصل دوم به طبع بازی‌ها خیلی سخت می‌شود، چون اکثر تیم‌های مدعی به خوبی آنالیز می‌شوند. ما سعی می‌کنیم پله به پله پیش برویم تا نتایج خوبی کسب کنیم. در هفته پانزدهم هم با تیم آذرخش بازی داریم که کارمان مقابل این تیم خیلی سخت است. در نهایت هدف ما قهرمانی است و فقط برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.
 منبع:میزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

حمید احمدی نبود ۲رقمی بودی که

نام شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷

این چه گلهایی بود خوردی مرد!!!!!