کد خبر : 104750
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 11:06
-

فخیم: داور به خوبی درگیری‌ها را مهار کرد/ قهرمان مشخص نیست و امکان دارد به تیم‌های ضعیف ببازیم

فخیم: داور به خوبی درگیری‌ها را مهار کرد/ قهرمان مشخص نیست و امکان دارد به تیم‌های ضعیف ببازیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در خصوص دیدار تیم مس سونگون مقابل تاسیسات دریایی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود ولی در پایان توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب و صدر جدول را از آن خود کنیم. وی در مورد درگیری‌های ایجاد شده در این بازی گفت: این اتفاقات طبیعی بود چون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در خصوص دیدار تیم مس سونگون مقابل تاسیسات دریایی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود ولی در پایان توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب و صدر جدول را از آن خود کنیم.
وی در مورد درگیری‌های ایجاد شده در این بازی گفت: این اتفاقات طبیعی بود چون هر ۲ تیم بازیکنان ملی‌پوش داشتند ولی مهم عملکرد داور بود که توانست بازی را کنترل و درگیری‌ها را مهار کند. بازی سنگینی بود ولی خداراشکر به سود ما تمام شد.
کاپیتان مس سونگون در واکنش به این موضوع که خیلی‌ها اعتقاد داشتند پیروز این بازی، قهرمان لیگ می‌شود، تاکید کرد: این حرف‌ها صحت ندارد. امکان دارد ما به تیم‌های ضعیف ببازیم و در طول برگزاری لیگ اتفاقاتی بیفتد که مدعی‌های قهرمانی را عوض کند.
فخیم در خصوص ادامه لیگ خاطرنشان کرد: تعطیلی‌های لیگ باعث شد تا نتوانیم به خوبی تمرین کنیم ولی در این چند روز اخیر به خوبی تمرینات خود را برگزار کردیم و نتیجه آن را هم گرفتیم. امیدوارم در ادامه لیگ هم موفق باشیم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.