کد خبر : 104717
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 9:58
-

ناصری:بازیکنان تاسیسات خسته بودند/داور یک پنالتی برایمان نگرفت/بازی برای ما گره خورده بود

ناصری:بازیکنان تاسیسات خسته بودند/داور یک پنالتی برایمان نگرفت/بازی برای ما گره خورده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری بعد از باخت ۵ بر ۲ تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل مس سونگون گفت: همانگونه که دیدید بازی فیزیکی و پربرخورد را شاهد بودیم. ما مقداری از لحاظ بازی عقب بودیم و تیم در حاشیه بود. وی در ادامه گفت: واقعاً خستگی را می‌شد در ساق پای بازیکنانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری بعد از باخت ۵ بر ۲ تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل مس سونگون گفت: همانگونه که دیدید بازی فیزیکی و پربرخورد را شاهد بودیم. ما مقداری از لحاظ بازی عقب بودیم و تیم در حاشیه بود.

وی در ادامه گفت: واقعاً خستگی را می‌شد در ساق پای بازیکنانم دید به این دلیل که در نیم‌فصل همه تیم‌ها در استراحت بودند اما ما دو بازی سنگین برگزار کردیم. هفته قبل در اصفهان و این هفته هم با تیم مس سونگون.

مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی  افزود: متأسفانه در این بازی از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده نکردیم و دیدید یک پنالتی هم داور به نفع ما نگرفت. در کل این بازی برای ما گره خورده بود. به این دلیل که بازیکنانم واقعاً خسته بودند.

ناصری گفت: واقعاً تشکر می‌کنم از بازیکنانم که به خوبی توانستند رعایت ادب و معرفت را در این بازی انجام دهند. شما شک نکنید که تا پایان فصل تأسیسات مدعی است و قهرمان لیگ می‌شود و مطمئن باشید تمام بچه‌های ما در اول فصل با هم قسم شدند تا این کار را که قهرمانی است را به انجام برسانند.

وی افزود: تیم مس تیمی خوب، پرمهره و پرهزینه است و این تیم به خوبی توانسته بازیکنان خوب داخلی و خارجی جذب کند. در اینجا جا دارد به این تیم تبریک و خسته‌نباشید بگویم.

مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی  در پاسخ به سؤالی که آیا از شرایط داوری این دیدار راضی بودید، گفت:‌من اصلاً در مورد داوری حرفی نمی‌زنم و کار قضاوت این دیدار را می‌سپارم به دست کارشناسان خوب داوری.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی طرف شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

این بنده خدا چکاره است توی اون تیم که میگه بازیکنم؟؟!!!دوما یعنی چی بازیکنا خسته بودند ؟؟!! معلومه ۱۰ بازیکن ملی پوش قدیم وجدید دارین ولی شمسایی با ۴۲ سال سن ۴۰دقیقه داره بازی میکنه تو که میگی مربی هستی خوب باید تعویضش کنی دیگه!!!! بعدشم وقتی عقب افتادین فقط دنبال جنجال و داوری و….. میگردین این تیم با این همه بازیکن و هزینه باید اول بشه وگرنه دومی با دوازدهم هیچ فرقی نمیکنه !!