کد خبر : 104791
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 10:11
-

شمسایی:بازیکنانم از آهن نیستند/توقع این نتیجه را مقابل مس نداشتم/مس شرایطی دارد که هر لحظه می تواند بازیکن جدید بیاورد

شمسایی:بازیکنانم از آهن نیستند/توقع این نتیجه را مقابل مس نداشتم/مس شرایطی دارد که هر لحظه می تواند بازیکن جدید بیاورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره شکست سنگین تیمش برابر مس سونگون در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال گفت: این برد مبارک مس باشد. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و باید از آنها تشکر کنم. وی افزود: دنبال توجیه نیستم ولی بعد از بازی ما با فرش آرا، بعضی از بازیکنان ما به تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره شکست سنگین تیمش برابر مس سونگون در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال گفت: این برد مبارک مس باشد. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و باید از آنها تشکر کنم.

وی افزود: دنبال توجیه نیستم ولی بعد از بازی ما با فرش آرا، بعضی از بازیکنان ما به تیم ملی رفتند و تعدادی هم مصدوم شدند و همین باعث شد تا تمریناتمان کامل نباشد. بعد از بازگشت ملی پوشان از تبریز به مصاف گیتی پسند در اصفهان رفتیم و سپس در آن فشار مجددا در تهران مقابل مس بازی کردیم. برنامه بازی های ما فشرده بود و همین باعث شد تا بازیکنان مقابل مس عملکرد همیشگی را نداشته باشند.

شمسایی با بیان اینکه بازیکنانش از گوشت و پوست هستند نه آهن، تاکید کرد: بعد از این برنامه فشرده، این هفته باید به اهواز بریم و با تیم حفاری بازی کنیم. ما در این مدت با سه تیم بالای جدول به صورت نزدیک بازی کرده ایم و همین باعث شده تا خستگی در ساق پای بازیکنان وجود داشته باشد.

سرمربی تاسیسات در پاسخ به این سوال که آیا توقع چنین باختی برابر مس را داشتید یا خیر؟ گفت: خیر، توقع این نتیجه را نداشتم. تصورم این بود که حداقل سه امتیاز را به مس ندهیم. ما اشتباهاتی داشتیم و از فرصت هایمان استفاده نکردیم. در عوض تیم مس از موقعیت هایش به نحو احسن استفاده کرد.

وی درباره اینکه آیا بعد از این شکست سنگین می تواند تیمش را به شرایط عادی برگرداند یا خیر؟ تصریح کرد: تمام تلاشمان همین است. همچنان معتقدم تیم های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان از ما برای قهرمانی مدعی تر هستند. مس شرایطی دارد که هر لحظه می تواند بازیکن جدید بیاورد. آنها فوتسال را به خوبی اداره می کنند و حتی کمک به برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا در تبریز نشان از قدرت این باشگاه دارد. توقع می رود که تیمی مثل مس بالای جدول باشد. ما هم تلاش می کنیم بهترین رتبه را کسب کنیم چراکه هنوز ۱۲ هفته از لیگ باقی مانده است.

شمسایی در پایان درباره درگیری های ایجاد شده در این بازی هم گفت: یکسری اتفاقات طبیعی است. قبول دارم در پاره ای از مواقع اتفاقات زیبنده ای از طرف دو نیمکت روی نداد ولی صادقانه بگویم شرایط جوری نبود که بخواهیم بازیکنان حریف را از عمد بزنیم و بازی را به جنجال بکشیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.