کد خبر : 104833
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1396 - 17:50
-

چهار گیتی پسند جاودانه شد / پیراهن محمد کشاورز تا ابد به نام او

چهار گیتی پسند جاودانه شد / پیراهن محمد کشاورز تا ابد به نام او
در حرکتی فرهنگی از سوی مدیریت باشگاه گیتی پسند، در تمرین امروز تیم فوتسال این باشگاه شماره چهار باشگاه تا ابد به نام محمد کشاورز کاپیتان ارزنده این تیم نام گرفت .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حرکتی فرهنگی از سوی مدیریت باشگاه گیتی پسند، در تمرین امروز تیم فوتسال این باشگاه شماره چهار باشگاه تا ابد به نام محمد کشاورز کاپیتان ارزنده این تیم نام گرفت .
محمد کشاورز با انجام ۱۳۰ بازی رسمی برای گیتی پسند در شش سال فعالیت در این باشگاه اصفهانی پر افتخار ترین بازیکن این باشگاه بوده و کسب عناوین ارزشمند ملی نیز محمد کشاورز را دل مردم محبوب کرده است.
در مراسمی که عصر امروز برگزار شد محمد حسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند با بیان تصمیم مدیریت باشگاه از زحمات چندین ساله محمد کشاورز تجلیل کرد و اعلام داشت شماره چهار گیتی پسند در موزه به نام محمد کشاورز قرار خواهد گرفت.
همچنین حسین شمس سرمربی گیتی پسند از کشاورز به عنوان اسطوره فوتسال جهان یاد کرد و خاطر نشان کرد حرکت ارزشی باشگاه نشان از توجه ویژه به حرکات فرهنگی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی دوشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

با این حرکات بنده خدا ها میخوان از بحران و استرس خارج بشن.اشکالی هم نداره ولی تیم اشباع شده ، مسن و تا کمی مغرور بعید به نظر می رسه بتونن از این شرایط خارج بشوند.

نام ... دوشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

تورا جان هر کی دوست داری فقط از این شهر برو بیرون