کد خبر : 104869
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 - 14:35
-

منصوری:یک ریال از پول فوتسال اشتباه خرج نمی‌شود/در جریان برکناری سلیمانی نیستم/نمی دانم هدف از برگزاری تورنمنت اصفهان چیست؟

منصوری:یک ریال از پول فوتسال اشتباه خرج نمی‌شود/در جریان برکناری سلیمانی نیستم/نمی دانم هدف از برگزاری تورنمنت اصفهان چیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال دیروز مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.گزیده ای از گفتگو با منصوری را بخوانید: آقای منصوری! پول‌های سازمان لیگ کجا خرج می‌شود؟ امسال ۶۰۰ میلیون به داورها دادیم. دو سال پیش هم با رقمی حدود دو و نیم میلیارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال دیروز مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.گزیده ای از گفتگو با منصوری را بخوانید:

آقای منصوری! پول‌های سازمان لیگ کجا خرج می‌شود؟
امسال ۶۰۰ میلیون به داورها دادیم. دو سال پیش هم با رقمی حدود دو و نیم میلیارد ساختمان سازمان لیگ را خریدیم. برنامه بعدی ما برای تجهیز کردن کمپ تیم ملی است. یک ریال از پول فوتسال اشتباه خرج نمی‌شود.

شما مخالف تورنمنت اصفهان هستید؟
نمی‌دانم این تورنمنت با چه منظوری می‌خواهد برگزار شود. اگر این مسابقات از لیگ مهم‌تر است، آقایان برگزارش کنند. اما برنامه تیم ملی باید از ابتدای لیگ مشخص بود.

آیا لیگ برتر به صورت پلی‌آفی برگزار خواهد شد؟
این کار برای فوتسال سودی ندارد. ما باید به فکر جام حذفی باشیم.

عباس ترابیان بارها شما و سعید نجاریان را دوقلوی‌های بهم چسبیده خطاب کرده است.
خدا می‌داند این‌طور نیست. هر دوی ما از باشگاه‌ها بالا آمدیم و خیلی از مواضع‌مان مشترک است.

گفته می‌شود نجاریان در تصمیم‌های سازمان لیگ، منافع تیمش را لحاظ می‌کند.
من چنین چیزی ندیدم. اتفاقا برخی تیم‌ها به دنبال سندسازی و جعل مدرک هستند اما از نجاریان چنین چیزهایی ندیدم. هفته قبل می‌خواستند قرارداد علی عابدین را به صورت غیرقانونی با تیم پارسیان ثبت کنند اما جلوی کارشان را گرفتیم.
گفته می‌شود سازمان لیگ به زودی کاظم سلیمانی را برکنار خواهد کرد.
در جریانش نیستم!
نظرتان در مورد عملکرد دبیر سازمان لیگ چیست؟
خودم منتقدش هستم و در جلسه اخیرمان انتقادهای تندی به عملکردش کردم. نباید قانون را با نظر شخصی تغییر دهند. دوستان باید تفکر خود را اصلاح کنند. ما نباید کار باشگاه‌ها را سخت کنیم. هر کسی باید حدود اختیاراتش را بداند. سلیمانی یک اشکال بزرگ دارد و از نیروی اطرافش به درستی استفاده نمی‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.