کد خبر : 104898
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1396 - 18:47
-

لطفی:سلیمانی خودش قانونی را تصویب می کند و خودش هم اجرا می کند/به خاطر یک فرم فرمالیته کارت بازی بازیکنان را صادر نکردند/یکنفر از کادرفنی تیم ملی به تماشای بازی های لیگ برتر امیدها نیامد

لطفی:سلیمانی خودش قانونی را تصویب می کند و خودش هم اجرا می کند/به خاطر یک فرم فرمالیته کارت بازی بازیکنان را صادر نکردند/یکنفر از کادرفنی تیم ملی به تماشای بازی های لیگ برتر امیدها نیامد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران مهرداد لطفی سرمربی تیم امید طاها تنکابن در گفتگوی اختصاصی با fut5al در مورد اتفاقات رخ داده در لیگ برتر امیدها دست به افشاگری زد. لطفی با بیان اینکه این باشگاه ۱۲ سال است در رده امیدها تیمداری می کند و بازیکنانی مثل جواد اصغری مقدم،سعید عباسی،امین نصرالله زاده،مسلم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران مهرداد لطفی سرمربی تیم امید طاها تنکابن در گفتگوی اختصاصی با fut5al در مورد اتفاقات رخ داده در لیگ برتر امیدها دست به افشاگری زد.

لطفی با بیان اینکه این باشگاه ۱۲ سال است در رده امیدها تیمداری می کند و بازیکنانی مثل جواد اصغری مقدم،سعید عباسی،امین نصرالله زاده،مسلم رستمی ها و … از این باشگاه به فوتسال معرفی شده اند تاکید کرد: به عقیده من اگر قانون هست باید برای همه تیم ها و به صورت یکسان باشد.اگر آدم ها درکمیته فوتسال عوض می شوند خوب است که رزومه باشگاه ها هم در نظر بگیرند.قبل از آغاز مسابقات از تیم ما هیچ کس را در مراسم قرعه کشی دعوت نکردند و برای خودشان قرعه کشی کردند و در گروهی قراردادند که معلوم نشد بر چه اساسی این گروهبندی صورت گرفته است.

لطفی ادامه داد: در دور اول بازی ها که در مشهد بازی کردیم آقای شبرنگ نماینده فدراسیون کارت بازی همه بازیکنان ما را صادر کرد.مگر وظیفه نماینده فدراسیون تائید مدارک نیست بلکه برگزاری بازی ها به نحو احسن است و کارت صادر کردن در حیطه وظایف کمیته مسابقات و سازمان لیگ است اما در دور برگشت آقای سلیمانی گفتند مدارک تیم ما ناقص است و فرم ۶ را پر نکرده اند.

سرمربی تیم طاها تنکابن گفت:در فرم ۶ آماده که بازیکن تعهد بدهد با باشگاه دیگری قرارداد ندارد اما این فرم به نوعی خنده دار است.یعنی اگر بازیکنی با باشگاهی قرارداد داشته باشد و این فرم را امضا کند تیم و بازیکن جریمه نمی شوند؟ به نوعی این فرم فرمالیته است و امضا کردن و نکردنش مهم نیست.اگر بازیکن با باشگاه دیگری قرارداد داشته باشد چه فرم را امضا کند چه نکند جریمه می شود.بازیکنی که فسخ قرارداد از باشگاه دیگری دارد چه احتیاجی به پر کردن این فرم دارد.به همین بهانه آقای سلیمانی تنها برای ۵بازیکن ما کارت بازی صادر کرد آن هم به خاطر اینکه نمی خواست بازیهای ما لغو شود و گرنه آن ۵ بازیکن هم مثل بقیه فرم شماره ۶ را امضا نکرده بودند و اگر بنا بود کارتی صادر نشود باید برای هیچکدام صادر نمی شد.

لطفی ادامه داد:سلیمانی اگر به دنبال اجرای قانون بود چرا در دور رفت این کار را نکرد؟ آقای سلیمانی به ما گفت که ما دوست داریم همه بازی های شما ۳بر صفر شود تا بازیها زودتر تمام شود. این چه حرفی است که می زند.وقتی گفتیم آقای شبرنگ کارتها را صادر کرده گفت حق با شماست و ۶ ماه او را محروم کردنداما ما باید تاوانش را بدهیم.آقای سلیمانی خودش قانونی را تصویب می کند و خودش هم اجرا می کند.

سرمربی طاها با انتقاد از شیوه برگزاری بازیها گفت:در زمان آقای خراطی بازی ها رفت و برگشت بود که هزینه و زمان زیادی داشت و با مسابقات بزرگسالان تداخل پیدا می کرد.قرار شد بازی ها به صورت مجتمع و رفت و برگشت باشد.امسال بعد از ۱۲ سال گفتند تیم ها را کم کنیم.از طرفی بازی های دور برگشت را در مهرماه که همزمان با شروع مدارس و دانشگاه هاست برگزار کردند و قرار است بازی های نهایی هم در آذرماه که زمان امتحانات است برگزار کنند.

لطفی ادامه داد:در تمام دنیا در رده های پایه توجه ویژه ای وجود دارد و تیم ها زیاد می شوند اما اینجا بزرگسالان لیگ دو ۳۲ تیمی است و امیدها را با ۱۴ تیم برگزار می کنند که واقعا کم است.ما گریه می کنیم که میزبانی را به ما بدهند و یکبار هم اجازه دهند تنکابن میزبان باشد تا این خطه هم رونق بگیرد اما قبول نمی کنند.

سرمربی تیم طاهای تنکابن با تقدیر از از اعضای هیات رئیسه که توجه ویژه ای به این مسابقات داشتند تاکید کرد:برایم عجیب است که چرا یکنفر از کادرفنی تیم ملی به تماشای بازی های لیگ برتر امیدها نیامد.اینطور انگیزه بازیکنان در این رده سنی مهم از بین می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.